• highflyingadored

    Man som har haft grupps*x...

    Skulle ni kunna tanka er vara ihop med en man som har haft (mycket) grupps*x med sin foredetting, det tog emot forst nar hon ville blanda in man ocksa sa han, men alltsa inte med flera kvinnor.

    Ar lite skramd maste jag saga... Han har visserligen inte forsokt med mig annat an att han fragat om jag har gjort det eller gillar det men anda... Kan de bli "normala" igen sas och noja sig med bara en i sangen eller...? (vill absolut inte vara mer an tva i sangen sa...) Och jag vill nog inte vara ihop med honom pga hans forflutna. Hur skulle ni stalla er till den har situationen?

  • Svar på tråden Man som har haft grupps*x...
  • Anna-Maja

    Javisst skulle jag kunna tänka mig att vara tillsammans med en kille som har andra sexuella erfarenheter än jag själv. Människor ändras. Det han tyckte var trevligt och spännande förut behöver ju inte vara något som är viktigt idag. Om han kan tänka sig att leva i tvåsamhet finns det väl ingen anledning att tveka tycker jag.

  • CyberPet

    Frågan är väl om han hade sex MED mannen, skulle tänka mig att de båda hade sex med henne, dvs ingen av dem höll på direkt med varandra utan mer med henne? Dvs, hon fick dubbelt nöje och de var beredda att dela med sig.

    Själv skulle jag inte alls ha något emot om min make hade haft en sån erfarenhet, vore kul att prova någon gång också. Med rätt killar förstås.

    Petra

  • Meddelande borttaget
  • eymdbest

    Vad jag menade var helt enkelt att du tar vara på dig själv också! Han eller någon annan kommer inte att göra det! Och vill du inte ha en speciell typ av sex ska du naturligtvis inte ha det!

  • Meddelande borttaget
  • Mastermind

    Ja, det är klart att dom kan bli normala igen! Vad är det för fråga?? Jag har haft många sexuella utsvävanden i mitt liv som många inte ens skulle våga drömma om, men jag har ett "normalt" sexliv nu med min fästman sedan mer än tre år tillbaka, så jag vet vad jag pratar om. Men samtidigt; om din pojkvän inte vill ändra på sig än så kan du inte tvinga honom. Och han kan inte tvniga dig till något du inte vill, kom ihåg det.

  • highflyingadored

    Tack for era svar.

    Mastermind, jag menade inte att doma, jag undrar bara om han kan "noja" sig med vanligt s*x efter att han har fatt sana kickar som grupps*x sakert ger?
    Eller tycker man att det ar trakigt med vanligt? Finns det risk att han vill ha det igen for att han skulle tycka att jag inte ar tillrackligt spannande, om ett ar eller 10? (jag vet att du formodligen inte ar synsk men vad ar din asikt?)
    Detta oroar mig ang vart eventuella forhallande namligen som ni sakert forstar.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • K.C

    jag känner lite annorlunda än ni andra. skulle tycka det vore lite jobbigt att vara med någon som har så annorlunda preferenser än jag. det man gör när man är singel är ju en sak, men just att han tillsammans med sitt ex (som jag antar att han hade ett seriöst förhållande med) hade den typen av lite mer utsvävande sex, så skulle jag känna att det kunde vara lite jobbigt. var det så att han hade trist sex med henne, och därför ville piffa upp eller är det här hans "grej" liksom.. Självklart ska du inte gå med på sånt du inte vill, men jag hade nog dessutom haft kvar en undran om hur han eg. ville ha det.

  • Mastermind

    highflyingadored - Det är ingen fara, jag lät nog lite vassare än vad som var menat, också.. Jag kan ju givetvis inte tala för alla som haft ett "mer spännande" sexliv tidigare, och jag kan ju faktiskt inte sia om framtiden, men enligt _mig_ och hittills i vårt förhållande så är jag inte ett dugg sugen på några "utsvävningar" med andra personer. Om jag ska vara ärlig så har vi provat med en tjej till, men det var lika mycket hans som min vilja (jag hade alltså inte ens tagit upp saken om jag inte redan visste att han drömde lite om det). Det slutade dock i katastrof; _jag_ blev svartsjuk (när jag haft sex med flera samtidigt så har jag inte varit kär i någon, innan), medan _han_ tyckte det var helt ok och klarade av att sära på kärlek och sex. Det tog nästan död på vårat förhållande, men vi överlevde som tur var. Nu är inte trekanter aktuellt längre, men vem vet, vi kanske bjuder in en tredje person om 5, 10, 15 år? Det är inget jag kan "lova", som sagt. Men för min del så är/var det iaf så att jag inte vill ha fler i sängen än Honom; inte när jag är dödligt förälskad. Så för mig räcker min sambo gott och väl. ;)

    Men jag tror helt enkelt att du får ta en chans med den där mannen om du verkligen tycker om honom. Han kanske "nöjer" sig med dig, eller så känner han att han inte "lekt av" sig än. Det är ju helt individuellt. Enklast är väl förstås om du frågar honom rätt ut ifall han skulle kunna tänka sig att _bara_ ha sex med dig, sålänge ni är tillsammans, och hoppas på att han är ärlig mot dig.

  • Cassiopeja

    För min del (som oxå haft vissa utsvävningar i yngre dagar..) är det tvärtom! Jag behöver ju inte vara nyfiken på de där grejerna längre, det var kul - DÅ! Är nöjd med att ha testat "annan 6", men nu är jag fullkomligt nöjd med min kille!

Svar på tråden Man som har haft grupps*x...