Charlize sökes
Charlize jag såg att du skrev i en annan tråd om att du haft en trekant två ggr. Jag vill gärna fråga dig vissa saker för jag är så intresserad av att ha sex med en annan tjej.*Det låter sååå upphetsande.
Charlize jag såg att du skrev i en annan tråd om att du haft en trekant två ggr. Jag vill gärna fråga dig vissa saker för jag är så intresserad av att ha sex med en annan tjej.*Det låter sååå upphetsande.
det är det också ;)
kan inte annat än hålla med....
Önskar dock att hon hade "gjort lite mer" med mig.....
Hey tjejer. Så ni känner Charlize? Jag kan tänka mig att det är sååååå skönt. Vi kan väl maila varandra.Vad säger ni?Har ni båda varit med Charlize?
Pussar
De kanske har varit med andra tjejer, det är ju trots allt väldigt vanligt och något många drömmer om.
Drömmer du också om det Mia.Maria?
Nix, känner ingen Charlize men har varit med annan tjej...dock i trekant med en kille också. Han tyckte det var väldigt upphetsande (såklart!)..
aha ok. Var det med din kille?
haha nej jag har ingen aning om vem charlize är :P
Nej, jag tror aldrig det skulle funka om man gjorde det med en partner... Har hört om par som bjudit in andra och det har alltid slutat med separation. Blir mycket grubblande och svartsjuka..
Ja jag kan tänka mig det. Men sen finns det många som säger att det funkar och att ingen blir svartsjuk. Men det måste vara svårt att se sin partner ta på en annan tjej