• Kanadensisk brud

Bat att hyra i Goteborg

Letar efter en bat att hyra ti Goteborg som jag och min man kan anlanda till var fest med. En motorbat av nagon sort alltsa som ar i vattnet den 7 maj! Det visade sig vara problemet att alla vi kanner inte har baten i sjon sa tidigt...
    HJALP jag har inte mycket tid kvar...

• Svar på tråden Bat att hyra i Goteborg
  • Kanadensisk brud

"putt putt putt" motorbatsljud...

• Kanadensisk brud

Forsoker med annu en "puff"

• Kanadensisk brud

Tack for tipset!
    Hade inte ens slagit mig att jag kunde titta pa Gula Sidorna ibland far man hjarnslapp av all brollops-stress!

• längtartillaug

Hej Kanadensisk Brud.
    Ring en av våra bästa vänner Bo Nyström på +46 (0)704-101011. Han har en motorbåt, en Nimbus Nova 33, som han har för uthyrning.
    Hälsa från Gustaf och Anna.
    Lycka till.

• Kanadensisk brud

Tack for tipsen men hoppla vad dyrt det var minst 5000kr sa Bo. Vi ska anlanda till Nya varvet och det ar fullstandigt skitsamma var vi borjar, men, men, vi far val ro sjalva i varsta fall...

• Bröllopstokiig

Nu har jag kollat upp med ett kompispar till mig som jag vet har sin lyxiga spillans nya Nordic 38 båt i vattnet redan.

De tar 2500:- och då ingår bränsle och en flaska champagne. Båten är 38 fot, de utgår ifrån näset och kan hämta upp er på vägen på lämpligt ställe som passar er tex. Önnereds brygga?
    Jag har en bild på båten som jag kan mail till dig ifall ni är intresserade.

• KUS

Vad lustigt, jag har just frågat min make om han trodde det var OK att jag la ut Bo N:s telefonnummer här.

Nu behövde jag ju inte det :)

• Kanadensisk brud

Vilken toppenide med battaxi! Da blir det kanske att vi kan komma med bat i alla fall. Jag ska genast ta reda pa detta!

Tack lij! vilken klippa!

• Mindjive

Oj, vad bra... massor av fina tips för mig också som behöver kortare båttur till festen i Göteborg... fast i augusti!

Tack tack...

Svar på tråden Bat att hyra i Goteborg