• kiwimarmelad

Ni som blev finniga när ni slutade med p-piller...

Hej! Har gått igenom typ alla trådar på hela detta forumet (har inget liv ;) ) och har märkt att det var många som blev finniga när de slutade med sina p-piller (eller liknande) men sedan fick tillbaka sin normala hy när de började med p-piller igen.

Min fråga är bara: hur lång tid tog det, när ni började äta p-piller igen, innan huden var normal igen?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som blev finniga när ni slutade med p-piller...
  • Nightingale

Tvärtom för mig, jag blir finnig av p-piller.

• Lilla-Lina

Jag blev finnig ca två månader efter att jag slutatde och har nyss börjat (en månad) och de har minskat men är inte bort ännu.
    Jag fick verkligen jätte dålig hud när jag slutatde med P-piller.

• melie

Jag slutade med p-piller maj förra året. Fick tillbaka mensen 6 månader efter att jag slutade med pillrena. Finnarna hade jag i 2-3 månader och kom i samband med att mensen kom och de kom i flock!! (har tidigare aldrig haft problem med finnar, bara någon enstaka då och då) Har inte börjat med p-piller igen och min hud är finnfri.

• kiwimarmelad

Lilla-Lina:

Jag blev också finnig cirka två månader efter att jag slutade och har också nyss börjat med p-piller igen - har ätit i cirka tre-fyra veckor nu och tycker som du att det har minskat men inte är borta helt ännu. :/ Vi får hålla tummarna för oss! :)

Svar på tråden Ni som blev finniga när ni slutade med p-piller...