• Jenjo

Hyra buss - bolag och kostnad?

Någon som har hyrt buss i Västeråsområdet? Vi ska ha festen på Brunnby och tanken slog mig att man kanske skulle fixa en buss som kunde ta en liten tur genom stan på natten och lämna av alla gästerna vid sina respektive hotell (många kommer att bo på hotell, och de som kommer från Västerås kan släppas av på ungefär samma platser). Det är inte så många olika hotell vi pratar om, varför det borde bli tämligen enkelt rent praktiskt.

Frågan är då ifall någon vet något billigt bussbolag i området som kan tänkas hyra ut efter detta arrangemang? Jag kommer inte ens från Västerås själv så jag känner mig helt novis ;)

• Svar på tråden Hyra buss - bolag och kostnad?
  • Nikita14

försök med www.busnet.se jag bokade våran genom dom och fick anbud p allt mellan 8700 till 2600

• dala82

Hittade dessa på Eniro, finns säkert mindre firmor också!

Bengt Mattsons Reseservice AB - Västerås
    Tel. 021-30 08 00
    Bakverksv. 2, 72476 VÄSTERÅS · Karta

Fellingsbro Taxi & Buss AB - Västerås
    Tel. 0581-62 03 00
    Sparsta, Box 3, 71041 FELLINGSBRO

Globresor i Västerås - Västerås
    Tel. 021-14 76 40
    Gästgivarv. 9, 72460 VÄSTERÅS · Karta

• SannaE

Vet inte om dom finns i Västerås men jag fick precis pris från flygbussarna carter och jag tyckte det verakade vara ett ok pris. www.flygbussarna.se/charter

Lycka till

• Jenjo

Bussnet har jag testat att skicka en förfrågan hos just nu! Tack för det tipset! Väntar och avvaktar ifall flygbussarna kanske är anslutna till bussnets system. Annars hör jag med dem också.
    Någon annan som anlitat något bolag som var billigt?

• Nikita14

Jenjo

Tjejen som hade hand om oss ringde upp mig...fick vänta 2-3 dagar innan jag hade fått det anbudet jag ville ha...

Svar på tråden Hyra buss - bolag och kostnad?