• Fannie

Vad tror ni?

Hejsan.
    Jag undrar om det är någon här som gått ner i vikt med hjälp av laxeringsmedel?
    Jag har tänkt äta soppa till middag några dagar i veckan i 13 dagars tid. Och resten av dagarna äter jag helt vanlig hemalagad mat.Tror ni att man går ner fort på detta sättet? Givetvis motionerar jag varje dag också.

• Svar på tråden Vad tror ni?
  • luckylucky

Följ Bill Philips metoder från Body For Life min kompis gick ner 15 kg, på 12 veckor, de du hade tänkt dig däremot kan jag inte rekomenera med tanke på att du kommer dra in på syresomsättningen och bryta ner dina muskler när du springer ist. Vilket bidrar til att du förmoligen blir sänliggande ett tag framöver.. :/ Inte kul tro mig. Har själv boken o följt den i 4 år nu, vilket förändrade hela min syn på livet, vet att det låter som en kommentar från en tv-reklam med de e sant. Annars så är det bättre att du äter nyttigmat och delar upp det enligt portions mått (1 portion= din näve) för dom som ska gå ner gäller 1 portion kolhydrater & 1 portion proteiner + frukt/grönsaker per måltid var 3-4 timme och drick 3 liter vatten per dag. Låter mycket men du vänjer dig, Och ha en synd dag i veckan där du äter vad du vill. MVH/Leo

• Amris

Har du kommit på en ny diet nu? Varför är du så fixerad av att gå ner i vikt så fort? Jag tycker du ska ta det försiktigt eftersom du redan verkar vara smal (i beskrivningen du skrev i andra tråden).

• Tolin

Håller med Amris. Gå och prata med någon!

• Fannie

Luckulucky:
    Hur är Bill Philips metoder?
    Glömde säga att jag äter Äppelcider vinäger kapslar också.

Svar på tråden Vad tror ni?