Häst & vagn i Fröjeltrakten?!
Någon som kan tipsa om en bra häst & vagn i närheten av Fröjel kyrka? Vi lutar åt att välja häst och vagn från vigseln och det skulle vara kul att få lite tips.
Någon som kan tipsa om en bra häst & vagn i närheten av Fröjel kyrka? Vi lutar åt att välja häst och vagn från vigseln och det skulle vara kul att få lite tips.
Puffar upp ifall någon har tips eller så.
Jag är uppvuxen i Fröjel och när jag var liten red jag på Gannarve ridskola. Vet inte om de har häst och vagn att "hyra ut", men det kan ju vara värt att kolla. Lycka till! /Lina
Tack för tipset!
Gannarve har ingen vagn, men jag har hittat en annan via en bekant.
Bra att det ordnade sig!
Visst gifter ni er den 8/7 kl. 16? Ska ni ha brudnäbbar? Björkar utanför kyrkan? Jag undrar bara därför att vi ska ha brudnäbbar och det kanske skulle vara bra för dem att se på hur det brukar gå till -om vi skulle kunna få stå längst bak o titta i så fall?
Björkarna undrade vi om eftersom vi gifter oss den 9 så kanske de håller en dag till - om inte ni ska ta med dem någon annanstans förstås.
Hoppas allt går bra för er med den sista planeringen!
Hej LinaMaria! Vi håller på att jaga björkar, men har haft problem att hitta. Kan jag återkomma till dig ang det? Vi ska eventuellt ha en brudnäbb. Han är jätteblyg så sist sa hans pappa att han nog inte skulle våga... Annars har vi tärna, marshalk och kör Vi ska ha blåeld i vaserna. Visst ska det bli kul att gifta sig nu äntligen?! Vi ska ha brudskål i kastalen efteråt.
Min brudnäbb har till nittio procent hoppat av.. Han är så liten och blyg.
Hur är väderprognosen? Vi kommer ju till Gotland den 7/7 och vill sola
I expressen var den negativ, men det var i fredags så jag tror inte alls på dem
Det låter jättefint! Va roligt med kör! Tänkte bara att jag kunde kolla med dig om det var så att ni skulle ha björkar, så vi inte står där med dubbel uppsättning. Men det är ju ingen brådska än.
Får se om våra brudnäbbar vågar.. är inte säker på det heller. Det blir lite spännande att se!
Enligt Pelle Fredin så måste vi ta bort alla björkar. De håller tydligen bara en dag...
Pratade också med honom igår och han sa samma sak till mig, så det är väl bäst att vi fixar egna. Tack för besväret i alla fall! Håller tummarna för vädret nu...
Det verkar väldigt osäkert i prognoserna Men min granne sa att blir den här kobben väl uppvärmd så brukar det inte bli regn särskilt lätt.
Nu har vi rest vårt enorma tält, 250 kvm. Det är urläckert! Cirkus Bröllop har snart premiär!
Enligt SMHI.se verkar det som sol och lite moln 22 grader på lördag, så det låter väl lovande