• Cammen

Vart hitta MAC-smink!! Powerpoint eyeliner

Hallå alla brudar!
    Jag undrar om någon vet var man kan köpa detta smink-märke. Läste i senaste "Allt om bröllop" att det var en jättebra och hållbar eyeliner.Vill ha den.Men har letat på nätet, och inte verkar den vara lätt att få tag på.

• Svar på tråden Vart hitta MAC-smink!! Powerpoint eyeliner
  • Drömma

Åhléns i Stockholm har... (Drottninggatan)

• marizol

Eller på NK i sthlm eller på Åhlens i Göteborg i köpcentrumet där vid centralstation.

• marizol

www.maccosmetics.com/
    skickar med länken oxå.

deras läppglanser,läppstift & ögonskuggor är oxå helt suveräna tycker jag plus att de finns i så många olika färger.

• ika (fd höst05)

Vi som inte bor i Sthlm eller Gbg måste tokigt nog vända oss till USA för att handla. Mycket finns på ebay, har handlat MAC-grejor genom ebay flera gånger och det har kommit fram som det ska och varit fina grejer...

• marizol

Jag har beställt i från NK i sthlm dom skickade hem grejerna till mig mot att jag betalade in på deras PG.
    Men det kanske var en engångsföreteelse men kan vara värt att fråga iaf...

• Stars

Hej ika(fd höst05)

Nej, om du ringer och talar snällt med dem kommer det säkert att ordna sig inom Sverige med varorna :D Då skickar de säkert dina varor från butiken som du kontaktar! *Ler vänligt*

• Camilla77

Via Åhlens i Stockholm kan du beställa Mac. De skickar hem mot postförskott

• Cammen

Tack tjejer! Jag har fått tag på dem...Fast jag är lite besviken...dom håller inte så bra som jag hoppats på. Tack för hjälpen!

• Stars

Hej Cammen!

Ja visst, när som helst :D

• ika (fd höst05)

Fast det brukar bli billigare att köpa på ebay
    Men det är ju bra att man kan få saker via postförskott för oss på vischan...

• drömmare

MAC finns i fler städer. Har sett det både i malmö och Lund

• kitty8601
    ika (fd höst05) skrev 2005-05-16 22:02:50 följande:
    Fast det brukar bli billigare att köpa på ebay
    Men det är ju bra att man kan få saker via postförskott för oss på vischan...
    Hej jag brukar inte handla på ebay o trader då jag riskerar fake!! Jag har börjat handla på www.beauty4you.nu

Bäst utav allt så är det nog billigaste stället i Sverige! 
Svar på tråden Vart hitta MAC-smink!! Powerpoint eyeliner