• sweden

Nutrilett eller Naturdiet= ??????? points

Hej
    Vet någon som är VV hur många points dessa pulver är??? Hade tänkt köra med frukost, lunch med pulver och middag vanlig mat (lätt) snälla hjälp mig, några tips
    En som vill gärna ha på sig bikini till sommar, tack!!!

• Svar på tråden Nutrilett eller Naturdiet= ??????? points
  • SB_Helena

Vet inte om VV rekommenderar att man kör pulverdieter eftersom deras mål är att lära folk att äta rätt och inte ta till "fusk". Jag dricker både nutrilett och naturdiet och har som mål att gå ner 16 kg på tre månader. Lycka till!!

• malin81

Jag instämmer med föregående talare men har själv varit en "fuskare", men dock ändå ätit mina antal points minus de fyra man får spara varje dag.

Jag vet att Naturdiets pulver är 2 points per påse och Ready to drink (tetra) är 3,5 points. Vet inte vad det är i Nutrillet, men något liknande antar jag.

Ät inte för lite bara för då går kroppens förbränning ner!

• Forsfors

En cambridgepåse är på 3 points ifall någon skulel vara intresserad. jag tror inte att viktväktarna bryr sig så länge man äter de points man "ska", alltså inte bara äter pulver utan kompletterar med mat. jag tycker att en pulverpåse elelr ready to drink är jättebra om man vill ha något litet till lunch eller ett nyttigt mellanmål.

• Gloriousgirl

Jag vet från säkra källor att många VV-konsulenter kör Nutrilett/Cambridge/Naturdiet....

Svar på tråden Nutrilett eller Naturdiet= ??????? points