• Fannie

Nutrilett?

Vill så gärna börja med Nutrilett för det verkar som om många går ner mycket och fort av det. Men vart kan jag köpa det, och visst är det väldigt dyrt? Hade tänkt att gå på kombinerad kur. Äta nutrilett till middag bara. Gröt med mjölk till frukost. Sen en skorpa och te eller liknande till kvällen. Lunch brukar jag inte äta. Någon som lyckads bra med nutrilett?

• Svar på tråden Nutrilett?
  • LisaML

Fannie,

detta råd handlar inte om just nutrilett men jag måste säga att det låter som en utomordentligt dålig plan att hoppa över lunchen och i övrigt äta så lite som du planerar att göra. Din förbränning befinner sig förmodligen redan på botten och kommer inte att öka av nutrilett. Mitt tips till dig är att börja äta tre ordentliga mål mat per dag samt två-tre mellanmål, tex frukt eller en knäckemacka med skinka. Om du inte motionerar regelbundet bör du även börja göra det, i kombination med goda och regelbundna matvanor kommer din metabolism att sätta igång! Jag har igen erfarenhet av nutrilett själv, men var bara tvungen att ge dig ovanstående råd.
    Lycka till!

Svar på tråden Nutrilett?