Biodrain
Är det någon här inne som har provat det? Några erfarenheter? Är småsugen på att testa en kur, men vet inte riktigt om jag slänger pengarna i sjön kanske.. Har också hört att man får finnnar.
Någon som vet?
Tack på förhand!
Är det någon här inne som har provat det? Några erfarenheter? Är småsugen på att testa en kur, men vet inte riktigt om jag slänger pengarna i sjön kanske.. Har också hört att man får finnnar.
Någon som vet?
Tack på förhand!
Vad är det du är ute efter? Biodrain är tydligen bra för dem som samlar på sig vatten och mår dåligt av detta...MEN man bör göra en sådan kur i samråd med en läkare :)
Om man läser på förpackningen så ska det tydligen vara en bra början på en viktminskning. Man sköljer bort slaggprodukter och liknande som kan hindra kroppen. men.... det kanske är rätt onödigt att använda sig av den? Ingen somprovat med bra resultat?
Jag prövade en kur för några år sedan, och fick mycket riktigt finnar, tror att det var salggprodukter som tog dig ut via huden och jag fick springa mycket på toaletten, har för mig att jag gick ner ett kilo eller så och kände mig piggare.
puff