• Nouvelle

Sömmerska som syr om i Umeå

Vilka sömmerskor är duktiga i Umeå? Jag kommer nog att behöva sy in min kjol och topp lite, men har ingen lust att åka ner till Stockholm där jag köpte dem bara för det. Det måste väl gå att göra även här!

Rekommenderar ni någon?

• Svar på tråden Sömmerska som syr om i Umeå
  • Varja

Jag tycker att hon som äger tygbiten (eller vad den nu heter, butiken som ligger mitt emot Blixt sport) är väldigt trevligt att ha att göra med och hon är duktig på att sy också. Du kan ju alltid fråga henne hur mycket hon skulle ta för arbetet.

• julibrud05

Jag tror att Kristina F i Stöcksjö kanske är ett alternativ. Hon syr alla klänningar själv som hon säljer och hyr ut. Hon är jätteduktig och supertrevlig!
    Lycka till!

• aug2005

Lite info ang Kristina F Design, Stöcksjö. Hon har flyttat in till stan. Numer heter dom Atilje Anita & Kristina, Storgatan 30. Tel 090-123737 Har även kläder för herr. Öppet må-fr 11-17, lö 11-14.

• Wih

Bra info aug2005! Vet du deras hemsideadress också?

• aug2005

Dom har ingen hemsida (vad jag vet)

• Wih

Men de tog kort på oss och SA att de skulle lägga in det på deras hemsida! *trumpen* ;)

• Mysängeln

Skulle vara kul om de skaffade en hemsida så man kunde få kika och inspereras

• aug2005

...den kanske är på G. Tycker också att dom borde ha en hemsida.

• Mysängeln

vi får hoppas att den kommer snart :)

• pijaten

Hej. Jag tror även att dom gör sånt på Högtidskläder mitt i stan.
    Dom är jätteduktiga

• Nouvelle

Tack för alla svar! Jag ska höra mig för hos de olika förslagen och kolla priser etc. :)

• Mysängeln

Någon som vet om Kristina har skaffat en hemsida ännu?

• Wih

Jag ska nog dit imorrn så då kan jag ju fråga...!

• Mysängeln

Det låter bra, Tack :)

• Mofida780

Jag är sömmerska och kan hjälpa dig med dina saker

Svar på tråden Sömmerska som syr om i Umeå