Lust att ses - tråd 2
mumilina.. vad kul :D
mumilina.. vad kul :D
någon som vet vart man kan köpa en enkelt kupad ring i vitt guld för ett väldigt billigt pris? jag vill ha den i 18 karat och i storleken 20 samt gärna ifall gravering ingår....
Har kollat lite på Ebay och när jag äntligen hittat det jag sökt efter så säger företaget att de inte längre skickar till Sverige... MIN OTUR! Help?!
mumilina, ja det har jag. de ville ha 1300 kr för den ringen jag ville ha, men det var lite dyrt tyckte jag. Jag hittade en jättebra på Ebay då för max 700 kr. Lite dumt att betala det dubbla känner man när man sett en för billigare peng..
det är en helt enkel.. jag e inte inne på mitt konto på datorn nu så jag har inte ringen sparad i mina favoriter men jag ska leta upp den :)
www.hellkes.se/kollektion/kombination/rf706.jpg fast med 2,5 mm istället.. o i vitt guld :)
här är den för att vara mer exakt www.hellkes.se/kollektion/klassisk/rf908.html
jo jag vet men jag vill ha den i vitt guld samt bara EN i herrstorlek. Tänkte matcha med våra nuvarande förlovningsringar. skall ha den som morgongåva (eller speciell överraskning i kyrkan) så att han får två ringar istället för 1 och det vet han inget om. Det skulle kosta 1200 någonting men med portot skulle det säkert gå på en 1300 kr... lite mycket tycker jag då jag skall ge honom MC-lektioner också tänkte jag (också som överraskning *hihi*)
är så sur o arg.. fick mina klänningar från lavendar idag o det var bara HELT fel... det var inte ens de klänningarna jag ville ha liksom! hur kan man ta sååå fel på klänning när man ändå stått o pratat me henne i över 6 månader liksom? åhhhhhhhhhhh
mumilina, ne.. jag tycker inte alls om de!
usch, det känns som om jag kan göra det nästan *hehe*
FRANK 2 B, lycka till me allt nu.. har du gjort allt du skall göra och förberett precis allt? Vad pirrigt det måste kännas.. :)