• Bride2B..

Lust att ses - tråd 2

aa visst blir man :D

• Bride2B..

Café Vanilj kl 19.00?

• Bride2B..

okej men då kommer jag komma lite för sent eftersom jag e hemma 17.50 och måste ta en dusch innan jag åker in till stan :)

• Bride2B..

Frank 2B, jättebra :D

Vaknade imorse av att dörrklockan ringde... Jag har fått marcus vigselring hem Men jag är lite osäker, för på postpappret stod det "metal weddin band" och jag har ju köpt en vit gulds ring.. *hmmmm* är lite orolig nu för jag vill ju ha en i vitt guld! För övrigt så är ringen jätefin och exakt som jag ville ha den. Skall ta den till smeden och få den värderad och kollad (ifall den är i vitt guld) och sedan gravera den. Skall även kolla storleken då jag var jätteosäker på vad den storleken jag köpte var :)

• Bride2B..

jo men jag kan säkert nästa vecka också.. men är inte säker på ifall jag kan på torsdagen. Det beror helt o hållet på när marcus kommer hem. Är ej säker förrän på lördag.. Jag gör precis som ni vill :)

• Bride2B..

Jag är inte säker ifall jag orkar komma idag men jag skall försöka. Jag har knappt sovit och haft det jätte stressigt med jobben.. Skall försöka som sagt.. ha det så kul annars :)

• Bride2B..

yepp... me too me too :D hihi

• Bride2B..

TidigtUte, du kommer vara saknad :D

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2