Buss till gästerna, hjälp!!!!!!
Hej! Vet att det har funnits en del trådar om detta om detta men sökfunktionen ligger ju nere så, vart vänder jag mig om jag skulle vilja hyra buss eller dylikt till mina gäster? Hemsida, telenr?
Hej! Vet att det har funnits en del trådar om detta om detta men sökfunktionen ligger ju nere så, vart vänder jag mig om jag skulle vilja hyra buss eller dylikt till mina gäster? Hemsida, telenr?
sök bara på www.google.se på tex "hyra buss stockholm" massa träffar med en gång!
Tack!
Pröva annars denna länk.
Vet att några här på BT rekommenderat dem tidigare :)
www.busnet.se/
Kolla också Flygbussarnas Charter-verksamhet. Bussarna är gråa och snygga utan färgglada klisterdekaler. De var klart billigast när vi letade priser. Och de kom inte upp via Busnet som vi också anlitade.
Kan man inte hyra en SL buss?
Våra gäster ska bara "fraktas" i ca 20-30 minuter så de behöver itne sitta alltför bekvämt !
Kan man hyra av SL?
Någon som vet??
Visst kan man hyra av SL. De är säkert billiga i jämförelse med andra.
Åh!
det vore ju toppen - någon som vet vad det kostar?
Vi komemr att gifta oss på söder och ha festen på djurgården - så det är ju inga långa sträckor det handlar om!
Någon som vet?
Prova www.busnet.se det ar det absolut basta alternativet eftersom de sander ut en forfragan till alla bussbolag i omradet och sen far du reda pa alla offerter och kan valja den billigaste. Fungerade toppen for oss!
Kaijsa: Jag har nu hunnit kolla lite, var inte heller ibehov att bussen så länge, som du ungefär och man kan hyra av connex, inte av SL, man ringer eller mailar Arto Parkkinen nr: 6246066 eller 070-5274561, mail: arto.parkkinen@connex.se
Har inte hunnit få priserna ännu!
Vi skickade en förfrågan till busnet och det skulle kosta 1500:- cirka. Resväg: Hagaparken - Kista.
Jag tycker det är rätt billigt!