p-piller, bröst
jag undrar vilka här som fått större bröst av att äta p-piller, och om så är fallet, hur lång tid tog det innan en skillnad märktes? var det redan under fösta veckorna eller tog det flera månader?
jag undrar vilka här som fått större bröst av att äta p-piller, och om så är fallet, hur lång tid tog det innan en skillnad märktes? var det redan under fösta veckorna eller tog det flera månader?
Jag har fått större bröst. En kupa större faktiskt, men jag har gått upp nästan 10 kg. Svårt att veta om brösten försvinner ifall jag bantar. Jag brukar skylla på det när jag äter godis... Vill gärna ha kvar min C-kupa...
jag tror att skillnaden märks tydligare om man har mindre bröst. På min väninna med A-kupa var skillnaden märkbar, medan mina D-kupor fortfarande ser lika yppiga ut. Skillnaden är antagligen ganska liten (om man inte samtidigt ökar i vikt) men kan ändå synas en del om man har små bröst. Jag tycker iaf inte längtan efter större bröst ensamt bör få en att börja med p-piller för någon ökning är verkligen inte garanterad och biverkningarna och riskerna kan bli många