Var i Helsingborg köper ni era tårtor?
Har tänkt beställa bröllopstårtan snart, kan vara bra med lite tips.
Har tänkt beställa bröllopstårtan snart, kan vara bra med lite tips.
Konditori Aleksandra, tror jag har rätt så goda tårtor- iaf de vanliga är supergoda.
ICA Maxi i Hyllinge. Vet att det låter konstigt, men deras tårtor är i särklass de absolut godaste, snyggaste & billigaste. Konditorn har jobbat på de bästa konditorierna i stan, och nu tagit sin kunskap bort dit. Ett tips är att köra ut där och köpa en mindre mouse-tårta, har för mig att de går på under hundralappen. De har hur många olika mouse-smaker. Vi kommer att ha passionsfrukt och choklad. MUMS!!!
Hur mycket har ni betalt för tårtorna? Glömde visst skriva att jag ville ha reda på det oxå...hihi.
Jag har hört talas om Inas tårtverkstad, har dock aldrig anlitat dem.
Håller med om att ICA Maxi i Hyllinge har de bästa tårtorna! Såå fina och du kan välja bland så många olika smaker. Bra pris oxå!
Vi har oxå beställt på maxi i hyllinge, men vi valde de vanliga moussetårtorna utan extra krusduller och vi betalar 14,50 per bit. då blir det choklad och hallon mousse :)
Vi tog vår tårta från Dreamcakes då vi hamnade i ett struligt läge, de vi bokat tidigare ringde upp oss o sa att de blivit fullbokade och måste avboka vår tårta två veckor innan bröllopet!!!!!
Vi stod som ni förstår ganska handfallna, men då vi läst positiva inlägg om Dreamcakes, tog vi kontakt med henne och hon var verkligen toppen! Hon fixade så att vi fick träffas för en provsmakning dagen efter vi talats vid, och vilka smaker! Det blev verkligen kanon. Hon räddade oss verkligen från all oro på ingen tid alls. Nu i efterhand är jag faktiskt tacksam över att det strulade på första stället, för så här vacker o god tårta skulle vi inte ha fått annars. Vi är jättenöjda. Rekommenderar henne varmt.
Våra gäster fick också se då tårtan monterades på plats, då hon levererade tårtan till vår fest. Det var mycket uppskattat, då Ina var trevlig och svarade på allas nyfikna frågor. Det blev ett kul inslag på kvällen.