• s.u.s.s.

söker kul transport

Hej.
    Vi ska gifta oss den 6 augusti i Eskilstuna och har ett problem. Vi vet inte hur vi ska ta oss de 8 km från kyrkan till festen.
    Jag har haft frågan ute här tidigare och fick en väldig massa bra svar men inget som gick att genomföra.
    Vi vill åka lite orginellt och det måste vara med bil eftersom det är rätt långt. Barnen vill åka limousine men det vill inte vi, det är för vanligt. Finns det någon som har någon idé på lite annorlunda transport men ändå inte nån gammal fin bil... jag får för mig att vi kommer hitta en lösning men jag vet inte hur så jag hoppas att någon har en idé. Tack snälla!

• Svar på tråden söker kul transport
  • Nikita14

Kolla med raggarna nere på stan om det är nån som har en cool bil...eller med nån motorklubb...

• s.u.s.s.

Nikita14
    Tack, det var en bra idé. Vi vill göra något oväntat och att åka raggarbil är så oväntat som det bara kan bli! Det skulle ingen av våra vänner kunna tänka sig att vi skulle göra så det skulle vara kul och effektfullt utanför kyrkan!

Då kan jag ju slänga ut en ny fråga här och hoppas att någon ser den...

Är det någon som vet nån i eskilstuna som kan tänka sig att köra oss i sin raggarbil?

Och jag vill gärna ha ändå fler idéer!!

• Lojna

Min syster gifte sig i Eskilstuna, det var iofs 1999. Hon hyrde det lilla gula tåget som går från Centralen till Parken Zoo. Det var inte alls dyrt, och mycket uppskattat! Kanske ett tips... :)

• s.u.s.s.

lojna:
    tack för en strålande idé. Det ska jag kolla upp!!!!

• Meddelande borttaget
  • Bluebride2006

Vi funderar på häst och vagn, turligt nog så verkar det som min M2B´s brors flickvän både har häst och vagn som vi skulle få hjälp med. Annars ska det nog finnas en firma här i stan som kan ordna det.

Svar på tråden söker kul transport