känslobortfall på lilltå
Är det någon som vet vad det här kan vara?
I lördags eftermiddag när jag kom hem från jobbet så hade jag tappat känslen i lilltån på höger fot, jag trodde att det var för att jag gått mycket och hade även ont i fötterna i övrigt 8har problem emd fötterna så det är inget ovanligt), men känseln i lilltån är fortfarande inte riktigt som den ska, klämmer jag på tån eller trycker den mot något så känner jag inuti den, men rispar jag tillexempel med nageln på huden på den så verkar känseln vara borta på vissa delar av huden, det är svårt att förlara, men det är ungefär som det kan kännas när man går på ett ben som har somnat (fast det är ingen "sockerdricka" i den).
Min mamma tycker att jag ska gå till dokotorn och kolla upp, men jag är mera en vänta och se- människa, vad ska jag göra och hur länge kan man vänta innan man kollar upp? jag besväras inte direkt av det mer än att det är irriterande. Den har samma färg som övriga foten och går att röra på, jag känner som skrivet allting inuti tån, och på delar av huden, men på vissa delar verkar den helt borta.