Funkar verkligen Nutrilett eller Naturdiet?
Alltså.. funkar det verkligen om man byter ut t ex 2 mål mat om dagen mot Nutrilett?
Är Naturdiet eller Nutrilett bäst?
Alltså.. funkar det verkligen om man byter ut t ex 2 mål mat om dagen mot Nutrilett?
Är Naturdiet eller Nutrilett bäst?
ja, det beror ju på vad du äter när du äter... men visst hjälper det!
tycker mig inte se nån skillnad mellan pulvret, däremot tycker jag Naturdiets drycker inte gör nån större skillnad... men det kan ju bara vara jag..
Är de äckliga i smaken? ;) Är choklad eller jordgubb godast?
Sådant hjälper på så sätt att du förlorar muskler och vätska, istället för fett. När kroppen inte får den energi den behöver, håller den igen på fettet. Det är därför det blir "jojo-bantning", kroppen lagrar mer fett än nånsin när du börjar äta normalt igen. Dra ner ordentligt på kolhydraterna i ett par dagar (bröd, pasta etc), ät mer protein. Men framför allt; rör på dig! Och ät långsamma kolhydrater; havregryn, grovt bröd som väger mycket (helst med hela korn). Undvik fett från mejeriprodukter.
Nonika Tack för tipset. Ska nog låta bli att prova Nutrilett då...
jag håller inte med... har gått ner cirka 10 kilo med nutrilett och har inte gått upp av att börja äta igen (trots att jag ätit rätt dåligt - semester). allt beror nog på vad man har för problem med mat från början...
perosnligen är jag svintrött på choklad eftersom jag nästan bara ätit det, men smakerna är verkligen helt ok. vill man inte banta så snabbt, med risken att inte klara mat sen så är det toppen att byta ut lite mål.