• RaspberryDream

Ole Lynggaard

Jag och min pojkvän har varit ute å kikat på förlovningsringar idag. Jag är totalt kär i "Forever Love" av Ole Lynggaard. Nu undrar jag om det är någon som har ringar från honom, och hur ni trivs med dem?

Tack för hjälpen! =)

• Svar på tråden Ole Lynggaard
  • anna_80

Tycker med att de är helt otroligt snygga! Tyckte dock att de var lite dyra, så vi lät tillverka egna, och min är lite inspirerad av oles med ett hjärta på kanten! groups.msn.com/annaomagnus/ringar.msnw Kommer ha dessa som vigselringar. En bra grej att tänka på när man gillar lite udda ringar är att man ska ha en annan ring till sen, så spana lite på vigselringar som passar till, jag kände mig lite begränsad av min förlovningsring för att den var för vanlig till de udda ringarna.

Tycker alltså verkligen ni ska satsa på dem, de är superfina!

• Meddelande borttaget
  • RaspberryDream

anna_80
    Era ringar var väldigt söta! Det var fint med det enda hjärtat. Jag har inte bestämt mig för om jag vill ha med hjärtan eller ej... Vi tittade även på passade vigselringar från samma serie. Kanske ha utan hjärtan på förlovningsringen å med hjärtan på vigselringen... *ler*

• anna_80

Tack! Låter väldigt snyggt att ta båda ringarna från samma serie! Alla hans smycken är så himla fina! Coolt att man kan välja bland så många kombinationer. Du har säkert redan hittat hans hemsida, annars är den här.
    www.olelynggaard.dk/
    Lycka till i ringdjungeln, låter som du har valt en bra stig....

• slotts

anna_80 skrev 2005-05-20 21:33:51 följande:Tack! Låter väldigt snyggt att ta båda ringarna från samma serie! Alla hans smycken är så himla fina! Coolt att man kan välja bland så många kombinationer. Du har säkert redan hittat hans hemsida, annars är den här.www.bohlinsguld.se/ole-lynggaardLycka till i ringdjungeln, låter som du har valt en bra stig.... Vi har också ringar i från Ole Lynggaard. Vi köpte dem på denna sidan www.bohlinsguld.se/ole-lynggaard . Vi är riktigt nöjda med dem. Känns som även om det kostade en del att man kommer njuta av dem hela livet.

• kouki
    slotts skrev 2013-12-10 17:53:21 följande:
    anna_80 skrev 2005-05-20 21:33:51 följande:Tack! Låter väldigt snyggt att ta båda ringarna från samma serie! Alla hans smycken är så himla fina! Coolt att man kan välja bland så många kombinationer. Du har säkert redan hittat hans hemsida, annars är den här.www.bohlinsguld.se/ole-lynggaardLycka till i ringdjungeln, låter som du har valt en bra stig.... Vi har också ringar i från Ole Lynggaard. Vi köpte dem på denna sidan www.bohlinsguld.se/ole-lynggaard . Vi är riktigt nöjda med dem. Känns som även om det kostade en del att man kommer njuta av dem hela livet.
    Ehm, tråden är från 2005 och alla som skrivit i den avaktiverade...
Svar på tråden Ole Lynggaard