• Vill bli gift

Hjälp att gå ned i vikt till bröllopet.

Hej! Jag börjar känna lite panik inför vårtat bröllop. Jag har allt för många kilon kvar för att ens prova bröllopsklänning. Undrar om det finns någon som känner som jag och vill bli min min viktväktar kompis? Jag har varit med tidigare med en vän och det gick mycket lättare än förväntat. Är det någon som vill börja på VV och ha en vän som peppar? Jag skulle helst vilja gå i Staffanstorp eller Lund.

• Svar på tråden Hjälp att gå ned i vikt till bröllopet.
  • ztar

Annars kan jag varmt rekomendera Aftonbladets Viktklubb, för jag tycker att de är mer individualiserade och man kan välja hur snabbt/långsamt man vill gå ner i vikt. På viktväktarna är det mer generellt och du måste åka på möten som kostar en rejäl slant (100:-/gång) medan Viktklubb kostar 300:- för 3 månader, 400:- för ett halvår och 500:- för ett år.

• Stjärna

Om ni är några kompisar som peppar varandra men inte vill lägga alla pengar som det kostar för att gå på viktväktarmöten mm kan jag tipsa om deras datorprogram. Vet inte vad det kostar, men jag har testat det, tillsammans med en kompis. Det var kul och fungerade bra.

• ängsklocka

Jag kan också rekomendera aftonbladets viktklubb.
    Har gått ner nästan 7 kilo sen veckan efter påsk.

Svar på tråden Hjälp att gå ned i vikt till bröllopet.