11 juni brudar - har Ni blivit hippade än???
Sitter som på nålar - tycker att alla ser misstänkt lika ut mina väninnor.
Vi har nog koll på allt nu - med ett undantag - möhippan/svensexan därför denna inriktning på detta....
Sitter som på nålar - tycker att alla ser misstänkt lika ut mina väninnor.
Vi har nog koll på allt nu - med ett undantag - möhippan/svensexan därför denna inriktning på detta....
Vi har inte heller blivit hippade ännu, men det lutar nog åt att det blir denna helg, känns inte så kul att bli hippad helgen före bröllopet då kanske man är sliten på dagen D, men som sagt man vet aldrig.
Jag har inte heller blivit hippad men jag misstänker något denna helg, annars blir det nog inget för helgen innan vill jag dels inte och dels ska vi på att annat bröllop då, så vi får se...
I helgen är vi bjudna på dop, men lappen ser lite misstänksam ut så jag undrar jag??? Vi får se, som sagt!
Skall oxå gifta mig 11/6 och har tack och lov blivit hippad, redan för två veckor sedan. Känns gött att det är gjort, överlevt och undanstökat, och det var dessutom jättekul! Skall tänka på det i sommar när min bästa kompis skall gifta sig - det är schysstast att göra det i god tid. Då behöver inte den blivande bruden gå och oroa sig för om det skall bli ngt eller ej, och när det är gjort kan alla slappna av och fokusera själv Dagen D, s a s.
Just nu är jag mest fokuserad på detta NÄR????????????????