Få en fastare kropp
Vill tipsa om cupplingsmassage för Er som vill reducera celluliter eller få bort valkar inför bröllopet. Väldigt effektiv metod som har blivit väldigt populärt i USA.
Vill tipsa om cupplingsmassage för Er som vill reducera celluliter eller få bort valkar inför bröllopet. Väldigt effektiv metod som har blivit väldigt populärt i USA.
vart kan man göra det? hur länge håller det?
hur går det till...?
Vart gör man det???
Ni kan läsa om koppningsmassage på följande site: www.anneliepersson.se/productssimple2.html
känns sådär... har du själv testat?
Japp, jag kör 1 gång i veckan och min hud har blivit fastare och celluliterna har märkbart reducerats. Men just på utsidan av låren är det inte så jätte skönt men ska man vara fin får man lida pin
hur mycket kostar det då?
350 kr/timmen betalar jag.
hur många gånger måste man gå då?
jag tycker hemsidan såg så jäkla sunkig ut - känns duktigt oseriös!
Det här metoden påminner mig om hur man gjorde förr i tiden för att få bort lunginflamation.
Har precis startad en liknande tråd ang kamp mot celluliter. Men här har vi ju en!!
Panne, hur många behandlingar ska man göra om man har lite celluliter?
var det inte denna metoden som Gwenyth Paltrow gjorde?
Vad är det för fel med vanlig jogging eller spinning?
Jag tror inte på genvägar till fastare kropp - det är fler muskler som ger fastare hull och hur får man dem...
Jag har läst att LPG ska vara den effektivaste behandlingen mot celluliter, kolla hemsidan www.endermologiebyliz.com Jag tror verkligen på den metoden men tyvärr finns den inte i Umeå.