• SB_Helena

Kan man mixa Cambride & Naturdiet??

Hej!

Är det någon som vet om man kan mixa Cambridge och Naturdiet. Cambridge är lite dyrare så om man drygar ut med Naturdiet så blir det inte lika dyrt. Det borde ge samma effekt eller hur?

• Svar på tråden Kan man mixa Cambride & Naturdiet??
  • milly L

Hejsan! jag skulle inte göra det. sattsa på cambridge istället. jag gick på naturediet förut, och fick mycket sämre resultat. så dyrt är inte cambridge, 450 kronor i veckan

• Underbar 050312

När man går på Cambridge så går du in i ett tillstånd som heter ketos, då kroppen använder ditt eget fett som huvudsakliga bränsle, detta pga att cambridge innehåller få kolhydrater (samma tillstånd som när man low carbar, tex atkins)
    Så personligen så har jag aldrig provat cambridge, men däremot så lever jag enligt low carb och att befinna sig i ketos är ett väldigt effektivt förbränningsläge så jag skulle satsa på cambridge eftersom nutrilett innehåller mer kolhydrater.

• fujji

Hej!

Jag lever för tillfället på naturdiet...hade tänkt böraja med CK men hade ett helt paket naturdiet hemma så jag tänker äta det först! Om man tittar på innehållsförteckningen vad de innehåller så är det typ samma tom mindre i naturdiet...den om de är lika bra det vet jag inte...

Någon som har erfarenhet av detta?

Ha de!

Svar på tråden Kan man mixa Cambride & Naturdiet??