• 10 september

Vi kan! / 10 september

Då var vi ett gäng, härligt! Gårdagen skulle ha varit min startdag. Den började bra med en joggingtur på morgonen men slutade med en påse godis. Shit också. Ja, ja nu är det 1 juni och en bra dag för att ta nya tag. Har räknat points idag och ska minsann klara denna dagen!

• Svar på tråden Vi kan! / 10 september
  • gollings

Det är bara att köra hårt 10 september! Själv har jag varit riktigt duktig idag, men har mest berott på att jag haft sån mensvärk och nervositet inför morgondagens opponering på min C-uppsats. Men nu börjar suget komma. Imorgon är ju allt jobb över! tänker man alldeles för ofta!

• Lina=Mullig

10 septemner: Gick inte heller så bra för mej. Tog en promenad på 1 och halv timme, men tog en bit bulle som min bror kom med. :( Men jag kör vidare. Vi ska klara det. Kämpa vidare.

Gollings: Hoppas att det går bra för dej på din C-uppsats! :) Hur mycket ska du gå ned i vikt?? Själv ska man ner ca 15kg. Hoppas på att gå ned det till augusti. Inte helt omöjligt men ska försöka :)

Ha det fint tjejer så hörs vi!! Kram!

• Mimmi27

Varje dag är en ny dag att ta nya tag! Hur går det med pointsen 10 september? Hoppas att det har gått bra för er! När var det du skulle på semester Gollings? Håller tummarna för att du klarar att stå emot suget nu när din opponering snart är över och du kan slappna av. Jag har inte gått ner mer, jag har ju den fula ovanan att väga mig varje kväll, och vågen har visat exakt samma sedan i söndags, men jag har ju inte gått upp iallafall. Jag har också mens, och det gör säkert sitt till. Jag äter två bitar mörk choklad varje kväll! Men nu har jag bara två bitar kvar.

• gollings

Mimmi27: JAg ska på semester om en vecka. Men jag kör på till dess och tänker inte vräka i mig under semestern heller.

Lina=mullig. Jag är gå 171 cm lång och väger ca 72 kg. Vill gå ner ungefär 10 kg. Tror fortfarande att det är bra med långsam viktnedgång, fast det får ju gärna gå lite snabbare på slutet.
    Kör hårt!

• 10 september

Ja, då har jag förstört denna dagen också. Satt och gjorde ett godishalsband till min killes syrra som tar studenten på fredag och det slutade med att jag vräkte i min kolor. Tjejer, jag börjar tappa hoppet. Hela våren har varit likadan. Jag misslyckas hela tiden, snyft.

• Irmelie

Hej på er.
    Igår var jag ute och gick i ca en halvtimme! Nöjd.
    Idag däremot är jag utslagen av pollenallergi, så någon utevistelse blev det inte.

10 sept. Tappa inte sugen. Det är en ny dag i morgon.

Gollings; jag håller tummarna för dig imorgon när du går upp med C-uppsatsen.
    (Kämpar, eller vad man skall säga, med en D-uppsats men det har varit pågående (eller vilande) i något år..)

• Tattilie

Hej på er tappa inte hoppet. Grejen med att gå ner i vikt e ju att göra av med mer än man tar in. Så faller man dit o vräker i sig godis använd all den energin till något positivt ex promenera, sätt på favo skivan och dansa gärnet i en h eller ta ett extra pass på gymet (om man går tii ett sådant) Det värsta e att bli arg på sig själv då blir man liksom bara trotsig och tänker "jasså jag kunde inte hålla mig, då kan jag ju lika gärna vräka i mig jag duger ju ändå inte till något annat" Och det e inte sant. Jag antar att ni redan vet allt detta men ge inte upp och var snälla mot er själva.Ett bra tips e att ha en godis dag typ lördag, då får man äta vad man vill. Det blir då lättare att hålla sig under v. Ett annat tips e att sluta äta ca 2-3h innan man går och lägger sig vilket gör att kroppen under natten bränner fett och inte kolhydrater under natten Nu måste jag springa men stå på er brudar

• Irmelie

Hur går det för er?
    Jag har fått ett rejält bakslag i och med min pollenallergi - har varit utslagen i flera dagar nu.

Hoppas pollenhalterna blir lägre snart så att man kan leva igen.

• Elkurr

Jag har gått ned 8 kilo på runt 2-3 månader genom att ta bort socker och minska på fettet. Just nu väger jag mindre än vad jag har gjort på flera år.
    Nu kommer sommaren och jag har ingen aning om hur det ska gå. Förhoppningsvis fortsätter jag att hålla min "diet".

Lycka till allihopa!

• Irmelie

Dog den här tråden helt?

Jag har ivarje fall gjort bra ifrån mig denna vecka. Åtminstone delvis, då jag varit ute och gått 3 ggr och förmodligen blir det en promenad i morgon också.

Så sköönt med semester också, det kommer absolut hjälpa en att röra på sig mera.

Hur går det för er?

Svar på tråden Vi kan! / 10 september