• Trolliz

Bästa läppglanset?

Jag är en läppglans-älskare! Kan inte med läppstift, känner mig alldeles för "målad". Men läppglans är ju toppen. Nu tänkte jag köpa ett nytt inför sommaren, och skulle därför vilja höra vilka era läppglans-favoriter är.

Har kört med juicy tubes ett par år, men börjar bli less + att jag tycker att det är lite väl "klistrigt". Så nu skulle jag vilja testa något nytt - och alla tips är välkomna - både dyra och billiga glans, färgade och ofärgade glans osv.

• Svar på tråden Bästa läppglanset?
  • astrid2

jag köpte Nars läppglans i nyansen Orgasm till vårt bröllop och det kan jag verkligen rekommendera. Satt jättebra och är inte speciellt klistrigt.

• Darksaga

Lancomes Juicy tubes. Om man vill ha något billigare är Nivea Gloss Kiss bra, sitter länge och är glansigt.

• Jazzie

Jag varvar just nu mellan Chanels "Lèvres Scintillantes" nr 11 färgen twinkle och HR´s ofärgade nr 12 star snowdrop. Är jättenöjd med bägge.
    Gillar även Diors "Dior addict".

• melie

Jag använder för tillfället body shops genomskinliga läppglans. Det är inte klistrigt överhuvudtaget och smakar heller inget. Ibland använder jag även ett läppstift upptill för att få färg. Har testat många men gillar detta.

• Mrs. Simon

Tycker att Bioterms ar bra. Klistrar lite mindre an juicy tubes...

• Girlygirl

Clinique tinted Superbalm är jättebra! Inte klibbigt som läppglans kan vara, det är vårdande för läparna och sitter jättelänge!

• Me82

L'Oreals Glam Shine...lätt en favvo :) Speciellt Mercury crystal...ger lite färg o mycket glans!

• Rabben

håller med me82 om att loreals glam shine är väldigt bra. det glittrar mycket och sånt gillar jag :)

• Yster

Ingen som testat Max Factors Silk gloss? Såg i deras reklam att de fått någon benämning i Cosmopolitan. Kanske något att testa?

• Betania

Gillar dior kiss, samma behändiga förpackning som juicy tubes men lite "smidigare" i konsistensen. Skall också testa max factors silk gloss, har hört att den är bra! Gillar också Cliniques som finns i mer klassisk förpackning, dvs hylsa med en sån där liten borstapplikator.

Svar på tråden Bästa läppglanset?