• SYL

Lurad?

Har suttit och last och skrivit flitigt har pa BT nu ett tag och titt som tatt sett folk som haft diverse problem och tankt "vad synd om dem, lyllo mig som har det sa bra".. Och sa inatt smyglaste jag nagra av min pojkvans emails, jag vet ajabaja..
    Inte stod det nagra alltfor snaskiga saker, men nog har han ljugit om en hel del. Bla har han sovit hos en tjejkompis (?) o aven tidigare bjudit denna pa middag, och drinkar, utan att saga ett knyst. Dessutom planerar tydligen han o en av hans killkompisar att leva partyliv och "ragga pa 24aringar" nar jag ar bortrest under juli... Jaha?!! Vad ska jag gora nu? Inte kan jag konfrontera for det ar ju pinsamt o lagt att jag tjuvkollat hans email..
    J*vla kille... att han inte kan va nojd med vad han har istallet! Alla tips, erfarenheter, kommentarer mottages tacksamt. Inte ar val det har vad man kan vanta sig av den man trodde var "the one"?! Sjalv kor jag med oppna kort, ska traffa en gammal dejt pa drinkar i veckan, men det talar jag om!

• Svar på tråden Lurad?
  • K.C

SYL:
    fan vad jag tycker synd om dig! Usch vilken jobbig känsla i magen... Jag tycker absolut att du måste konfrontera honom med det här, annars kommer du vl bli galen? Jag skulle i alla fall garanterat bli det!
    Försök att vara stark fast att det känns vidrigt. Om han verkligen håller på med skit så är han ju inte ett dugg att ha!

kram på dig.

• Xite

Nu KAN det ju i och för sig bara vara jargong. Hur brukar han och polarna snacka sinsemellan?

• SYL

ja precis som xite skriver sa KAN det ju va jargong! men som KC antyder, sa ja, klart jag mar daligt och blir forbanad, och tanker att jag ska lagga hundbajs under hans skor innan jobb...

• SYL

nae, jag e fan KUNG! klart jag ska bjuda pa en bit hundbla och blaneka! forlat min barnslighet, men attans va skoj!!

• bellas

Hundbajs är bra! ;) jag tycker att du ska konfrontera honom - tala om vad du vet, att du vet att sättet du skaffade informationen inte är bra och att du vill att ni kör med öppna kort i framtiden om han vill ha en framtid med dig. Försök att inte anklaga och hamna i "du sa" och "du gjorde" träsket utan ha ett sakligt samtal( jättesvårt - men värt ett försök!)

Jag tror också att det är mycket jargong kring 24-åringarna, så jag tror inte att du behöver oroa dig, om det skulle vara så att det är sant - lägg hundskiten i skorna och gå därifrån med rak rygg!

Lycka till!

Kram Bella

• SYL

haha, jag var ute o rokte ( nej jag roker inte, normalt sett), tror ni jag sag minsta hundlort?! Nae, vaffasen!! jag brinner for att konfrontera, men han skulle gora slut, no joke! och sa skulle han dra "du gar inte att lita pa" samt garna sprida det for alla vara vanner.. nja....

Svar på tråden Lurad?