• olympia71

sekretprov

Någon som genomgått en barnlöshetsutredning???
    Jag och min man har kommit till steget att han lämnat in spermaprov som testats mot mitt sekret. Man testade även givarspermier. Samma resultat för båda sorterna, dom simmade inte igenom....
    Nu väntar vi på läkartid i augusti för att få detta förklarat närmare...
    Eftersom jag/vi är nyfikna och vill veta NUUU, är det kanske någon här som vet? Som kan förklara...och har en aning om varför sekretet inte släpper igenom?
    Och är det inseminering som är lösningen?

• Svar på tråden sekretprov
  • Ananas

Om du går in på familjeliv.se och registrerar dig där och ställer din fråga är jag säker på att du får fler svar. Det är en site för folk som planerar barn, väntar barn och så vidare.

• olympia71

Tack Ananas.... Jag har varit inne där tidigare...försökte hitta tillbaks... Nu har jag sparat länken så jag inte går vilse igen

Tack igen!

• konstnär

Hej!

Jag läste för några år sedan om ett par som försökt med det mesta för att få barn. Så testade hon att dricka vanlig hostmedicin och blev gravid. Den är ju slemlösande så hennes sekret blev tunnare. Om detta är en skröna ska vara osagt, men värt att prova! Kanske att man inte ska ta för mkt ändå, det är väl inte bra att åka dit för rattfylla....Lycka till!

Svar på tråden sekretprov