Hjälp Nutrilett vs Atkins
Är det nån som hjälpa mig genom att berätta om sina erfarenheter av pulverdrinkar. Vilken är bäst, dvs godast, ger bäst resultat etc av Nutrilett och Atkins? Eller finns det bättre?
Är det nån som hjälpa mig genom att berätta om sina erfarenheter av pulverdrinkar. Vilken är bäst, dvs godast, ger bäst resultat etc av Nutrilett och Atkins? Eller finns det bättre?
Atkins, har de pulverdieter?? Visste jag inte i så fall.
Jag kan av erfarnehet iallafll säga att Cambridgekuren (pulver) är i särklass den bästa pulverdieten i mitt tycke.
Är Atkins pulver verkligen ersättning för en hel måltid? Hade för mig att det näringsmässigt bara räknas som melanmål. Kolla det först!
Annars tror ju jag väldigt mycket på Cambridge, fast jag har inte testat det själv, men när man läser om de resultat som bla Gloriousgirl fått så kan man inte bli annan än imponerad!!!!!
"puffelipuff"
Jag stod och läste på en Atkinsburk i affären igår. Det funkar precis som alla andra måltidsersättningar/drinkar. Man kan byta ut en till tre måltider per dag.
fler?
Jag rekommenderar ändå Cambridge, finns fler smaker och man orkar använda det längre tid.
Ingen koll på just dessa två produkter men vill bara ge dig rådet att sätta dig in i ordentligt vad det handlar om innan du börjar en kur. Sök på information om LCD- och VLCD-dieter och ta gärna kontakt med någon dietist eller så som kan stötta dig. :)
jag har gått på atkins (inte pulvret) och jag tyckte inte att det var nått, för mig i alla fall. Mellanmål är bla jättesvårt osv.
Rekommenderar helt klart cambridge, går fort och smärtfritt!
Att atkins lanserar massa produkter nu är bara för att tjäna pengar. En måltidsersättnings bar, jätteliten för övrigt, kostar typ 30 kr,