Något annorlunda?
Skulle vilja ha ett enkelt, billigt transportmedel (dock inte cykel) för en kort sträcka. Förslag?
Vi bor i Lund.
Skulle vilja ha ett enkelt, billigt transportmedel (dock inte cykel) för en kort sträcka. Förslag?
Vi bor i Lund.
Förr om somrarna har man kunnat åka rikschaw (eller hur det stavas)i Lund. Kanske turistförmedlingen vet något om detta?
Lådbil kanske? Dragen av marskalk och tärna m.fl.
Kommer inte på något mer just nu som kan passa i Lund. Är ju en lite knepig stad att ta sig fram i.
Lycka till i alla fall!!
Kolla in "Cykeltaxi" längre ner i trådarna!
Jag såg någon som hade satt fast en bänk som de prytt på en flakmoppe. De hade även satt dit en brudbåge.Det såg kul ut när brudparet kom åkandes.
Jag har en gång sett ett foto på ett brudpar som kom per moped! Han körde och hon satt "på tvären" bakom.
Något som skulle varit tufft hade varit en bärstol, antingen man försöker göra en själv eller lånar en, det finns nog hos något spex eller så i Lund. Vet inte vad de kan tänkas ta för att man lånar en sådan, och så får man ju ha några starka som kan tänkas klara av och bära den sträckan det är. Om det inte är långt hade jag tyckt att det varit ett roligt färdmedel.
Anonnsen på cykel-taxi finns här:
www.brollopstorget.se/Annonser/