Häst och Vagn
Var ska jag ringa för att fråga om pris och annat. Har letat i hela Gula sidorna utan resultat, någon som vet?
Var ska jag ringa för att fråga om pris och annat. Har letat i hela Gula sidorna utan resultat, någon som vet?
Hej! Jag jobbar på nr upplysningen i K-stad och har en firma i Degeberga som har skrivit ut att de har häst o vagn. Framgår inte riktigt óm de hyr ut, men du kna ju ringa o höra? De heter Foje Hof islandshäster 044-351314. Hoppas det hjälper!
Det finns en gubbe i Djurröd som brukar köra bröllop o sånt. Har kollat med blomstergubben här i Tollarp, han vet vem han e men kom inte på just då vad han hette/ hans nr, men ja ska höra mig för igen.
Ja tack jättegärna. Även om jag måste bearbeta Daniel så hade det varit bra och veta vem som kan ställa upp.
Hade ni trevligt igår?
Ja, vi va i Lund och dansa kring stången och åt o drack gott, hos den blivande tärnan. Alla tre barnen va me o firade tillsammans med deras och de fann varandra, och lekte jättebra.
Hur hade ni det?
Jo i Midsommar var vi på fest dans runt stång, jordgubbstårta, sprit, fylleslagsmål och annat som hör midsommar till.
Ojdå de lät ungefär som i Venestad...