• Nickolina

Nu har jag ätit godis igen

Fast jag inte ska!!!!
    Vad trött jag är på mig själv

• Svar på tråden Nu har jag ätit godis igen
  • Mimmi27

Suck! Du är inte ensam. Igår åt jag lite överblivna chips sedan helgen. Idag blev det att jag åt lite popcorn. Jag har inte vräkt i mig av det, men man behöver ju faktiskt inte äta onyttigt varje dag...

• fashiongirl

Suck jag har ätit godis och kakor, fan jag som vill bli av med mina förbaskade lår

• Filippa_K_

Hmm jag åt chips idag har hållt mig undan i 3 veckor! VARFÖR??
    Nya tag imorgon--eehhh
    Heja på!!!
    kram

• fashiongirl

ååååå det är så irriterande när man inte ätit godis, chips eller dyligt på länge och så tänker man att lite gör väl inte...Iaf jag vill bara ha mer och mer när jag väl börjar och sen när jag sitter där med en halvtom chipspåse får jag värsta skuldkänslorna....frågar mig VARFÖR ÅT JAG DET?????

• Ei saa peitää

Jag har köpt brustabletter "Viktkontroll" från Natur apoteket som ska minska sötsuget och öka förbränningen. Om det är bluff eller båg vete sjutton men jag tycker mig bli mindre sötsugen när jag dricker det. Kan i och för sig vara nån form av placeboeffekt men för mig funkar det bra i alla fall. Jag köpte mina på Willys. Dock vet jag inte om det funkar på salta saker som chips och liknande. Brukar aldrig bli sugen på det utan jag blir mest sugen på sötsaker.

Svar på tråden Nu har jag ätit godis igen