• fashiongirl

Naturdiet

Vill veta bra/dåliga saker om det.

• Svar på tråden Naturdiet
  • K.C

jga tycker det är äckligt... i alla fall pulvren. föredrar lätt nutrilett. (har nog smakat allt,tror jag). Men deras ready to drink är goda.

• fashiongirl

tänker väl främst på naturdiets drick-saker, eftersom jag har förstått att de flesta inte gillar deras pulver

• K.C

nääe, de är läskiga! Men drickdryckerna är goda, tyvärr gick inte jag ner nåt på dem alls.

• blueberry2

Jag har inte testat deras pulver, men drickburkarna är jättegoda. Tyvärr blev jag inte mätt på dem.

Däremot har jag druckit Nutrilett pulver. Det är ju ingen höjdare direkt, men jag tyckte det var helt OK och mättar bra. Jag antar att naturdiets pulver är ungefär likadant. Jag gick ner 2,5 kg med att dricka nutrilett och äta sallad i en vecka. När jag började äta som vanligt igen gick jag upp bara 0,5 kg. Så för mig funkade det bra.

• i_nacka

varför skriver alla #puffar"???

• fashiongirl

man vill att tråden ska åka upp så att fler ser den....om man inte har ngt annat bra att skriva så puff/puffar/knuff/knuffar eller dyligt väldigt bra

• fashiongirl

hallå är det ingen typ som kör/har använt sig av naturdiet

• i_nacka

Sandra här:
    jag provade naturdiet innan jag började med cambridgekuren.
    Det som är positivt är att man får dricka drinken 5 ggr om dagen.
    Men det negativa är att man inte går ner lika fort som på cambridge, smakerna är färre och man är hungrig.
    Men deras baren och engångsdrinkar är bra. men det skulle ju bli ganska dyrt att köpa sånna varje dag, 5 ggr.

• fashiongirl

Kan det funka att bara dricka 2 st varje dag (byta ut frukost och middag)

• Tostes flicka

naturdiet.se

har testat både bars, rtd och pulver. Föredrog pulvret framför rtd då jag tyckte de var så söta så det blev äckligt. Fast bar'sen är godast av allt! *mmmm*

Svar på tråden Naturdiet