• ~ 27 Aug ~

Lust att leka chaufför?

Det är ingen härinne som (mot förmodan) har någon snygg/tuff bil och har lust att ställa upp som chaufför åt oss (hämta oss vid kyrkan,vara med på våran mottagning - vi har inte fest,utan bara mottagning,sen åker vi å käkar på kvällen med våra respektive familjer) och sedan köra oss till restaurangen fär en någorlunda billig penning?

Vi kommer gifta oss den 27 augusti i Taxinge kyrka,så om du bor i närheten är det ju ett plus..

• Svar på tråden Lust att leka chaufför?
  • 03062006

hej
    undrar var ni ska ha mottagning och var ska ni äta middag?
    Bor i närheten av taxinge så jag skulle kunna kolla runt lite åt dig, men jag kan inte lova något

• ~ 27 Aug ~

Hej! Jättegulligt om du ville kolla runt,sen om du inte hittar nån så gör du ju inte,men gulligt av dig att hjälpa till iallafall!

Vi ska ha mottagningen i Finkarby (typ 2 km från kyrkan) och vi vet inte riktigt än vart vi ska äta middagen men det lutar åt att det blir där vi ska spendera natten sen - Gripsholms värdshus..Men det blir mest sannolikt någonstans i Mariefredstrakten iallafall..

• ~ 27 Aug ~

puffar upp den här lite..

• 03062006

Har kollat runt med dem som jag visste kunde vara intresserade men tyvär så är det svårt för dem då.
    tyvär.
    Har du kollat med dem vid taxinge slott, jag vet att de iallafall har häst och vagn och eftersom du bara ska till finnkarby så kanske du kan hyra det den biten, det e ju jätte mysigt.www.stallryssjon.se

lycka till

• ~ 27 Aug ~

Hej! Tack så jättemycket för hjälpen iallafall!
    Och tack för länken,visste inte ens om att det fanns där..Det hade ju varit perfekt om det inte hade varit att min blivande är allergisk mot hästar..

Menmen..får uppdatera lite här å se om någon kan,annars får vi lösa det på något annat sätt..Tack iallafall!!

• 03062006

vi ska också gifta oss i taxinge kyrka 3juni 06 och vi ska hyra limosine till kyrkan sen därifrån till nykvarns herrgård.

Lycka till

• ~ 27 Aug ~

03062006:

Okej,va kul! Tack! Lycka till ni också!

Svar på tråden Lust att leka chaufför?