• Anna_T

Vinröda kläder till tärnorna - finns det?

Vårt färgtema är vinrött och grönt och jag skulle vilja att mina tärnor bär vinröda kläder bröllopet i september. Vi har letat lite men har inte hittat något. Vet ni något om färgerna på årets höstkläder? Kanske blir vinrött modernt?

• Svar på tråden Vinröda kläder till tärnorna - finns det?
  • my day

Anna,
    bot du i Stockholm så har du tärnklänningar i alla färger på Aksara.
    Dom har dessutom rabatt på alla klänningar just nu

• Meddelande borttaget
  • zebban

Jag har köpt jättefina vinröda klänningar till mina tärnor på Ebay blev inte blodigt dyrt heller.
    De är med korsettsnörning bak så storleken var lätt att justera.

• sommarbrud2006

Hej!
    Det finns på bröllopskällan i Stockholm,i några olika modeller

• Mrs W 2b

Jag tror att Debenshams skulle kunna ha lampliga tarnklanningar i vinrott, de har de iaf har i London.

Lycka till!

• Eminea

Hejsan.

Gör inte reklam för mig själv i syfte att tjäna pengar nu, men jag har en granne (hon frågade nämligen om jag ville köpa dom) som har vinröda klänningar som är jättefina. De är helt nya och kostar 400:-. Det fanns prislapp kvar och på den stod 995:-. Vågade aldrig fråga varför hon inte fick användning för dom, men nyfiken är jag :) Men vill du kan jag fråga om de finns kvar?

• daniiel
    Mariee skrev 2012-07-15 16:54:03 följande:
    puffar upp denna tråd 
    Då blir ju frågan direkt vad du är ute efter? Vinrött, så mkt förstår jag, men sen då? Långa eller korta klänningar? Axelbandslösa, enfärgade, billiga, sk. kinaklänningar?
  • Mariee

... pga att mina tärnor ska vara klädda i vinrött =) tips??

Svar på tråden Vinröda kläder till tärnorna - finns det?