• hanny

Ngn som provat dida?

Undrar om det är ngn här på BT som har erfarenhet av naturläkemedlet dida? Har letat på internet med ljus och lykta efter biverkningar och liknande men inte hittat ngt.. Är såå trött på min mage nu men är lite för feg att prova detta, som ju efter reklamen verkar vara rena mirakelmedlet...

• Svar på tråden Ngn som provat dida?
  • suslof

Hej!

Har inte provat Dida, men om du har problem med magen kan jag rekommendera Aloe vera, jag dricker det morgon och kväll och har inte bekymmer med magen längre, förut hade jag jämt krångel med den. I början jag drack det blev det dock lite sämre, men efter ett tag vände det och blev bara bättre och bättre! Tyvärr är det lite dyrt, men för mig som haft krångel med magen i flera år så är det verkligen värt det att få må bra! ;)

• hanny

Tack för tipset! Det kanske man skulle prova istället...?

• Jessica78

Har provat dida pga av magbesvär och svampinfektioner hela tiden. Vet inte om det funkat eller inte men besvären är faktiskt borta!!! törs däremot inte säga om det enbart är didas förtjänst. har försökt äta mindre snabba kolhydrater o mer frukt men det har jag gjort tidigare oxå utan dessa resultat. prova tycker jag!

• AlmostMrs

Dricker också Aloe vera varje morgon.. Som suslof skrev blev det lite sämre i början, men efter ca 2 månader blev den bättre och bättre och bättre...
    Nu fungerar jag som en klocka, inte ens speciellt mycket gasutsläpp ( om jag nu inte ätit en påse läkerol )
    Aloe är något jag starkt rekomenderar.... ( av en bra kvallisort )

Svar på tråden Ngn som provat dida?