mens och s*x
Bara en liten rundrågning (ingen enkät)
Går mens och s*x ihop? Brukar ni ta "paus" då eller kör ni på som vanligt...? Har era män något emot det?
Bara en liten rundrågning (ingen enkät)
Går mens och s*x ihop? Brukar ni ta "paus" då eller kör ni på som vanligt...? Har era män något emot det?
Vi väntar :)
Jag och min man kanske inte har sex precis lika ofta när jag ahr mens, som när jag inte har, men visst händer det, absolut! Min man har inget alls emot det...det är ju trots allt bara blod som går att tvätta bort, inget farligt!
Mer än gärna :)
Jag hart aldrig svamp samtidigt som mens och då är det ju fritt fram. Tycker man det är kladdigt så funkar ju duschen. Jag tycker sex hjälper jättebra mot mensvärk.
här kör vi på ...
dock inga mer avancerade lekar.. utan mest snabbisar..
vi bäddar med handduk i sängen eller använder duschen...
Definitivt paus. Tycker det är lite småäckligt att ha sex när det kommer blod så jag skulle aldrig ha det. Dessutom kan man inte ha oralsex då.
Kan tillägga att min man inte heller vill ha sex då. Vi gosar och myser istället.
oralsex kan man väl visst ha...
fantasin sätter gränserna
Vi väntar också! Jag tycker det är lite äckligt med mens och sex, för mig går det inte ihop!
Å hu att ha oralsex vid mens. Blod smakar ju skitäckligt. Bläää!!! Järnsmak liksom. Bland den äckligaste smaken som finns.
Vi kör på ändå......man kan ju ha mysigt i duschen & så kan jag ju alltid ge min älskling en "behandling" med munnen istället, om det blöder för mycket...!
låt inte en sån sak hindra kärlekslivet..