Budget "slott"
Kan någon kopiera budgetposterna på "slott" här på BT. Jag valde mellanposten utan att titta på den dyraste posten - nu vill jag kika på hur den ser ut, men det går inte om man redan valt en post.
Kan någon kopiera budgetposterna på "slott" här på BT. Jag valde mellanposten utan att titta på den dyraste posten - nu vill jag kika på hur den ser ut, men det går inte om man redan valt en post.
ingen som har den och kan kopiera posterna åt mig?
Sorry, jag har den inte heller, men är oxå nyfiken. Man var lite för het på gröten helt enkelt och nu vill man ju inte förlora allt man lagt in i mellanbudgeten...
sänd mig ett mail skickar jag ett word-dokument med den. Blir lite mkt att slänga in här.
kazot@bredband.net
har skickat mail till dig, skulle vara super om du kan skicka det även till mig
Hrm - hur ser jag om jag har valt budget eller inte?
Normalpriserna i "vanliga kolumnen" går upp mot 90.000 - kanske har jag valt mellan eller dyrt... måste jag regga om mig för att kunna välja budget?
Hade varit bra att kunna jämföra eftersom det kommer att bli budget för vår del... hrm...
uppar lite
Jag tror du ligger på mellan...som jag.
Budgeten för "herrgård", dvs mellanbudgeten stannar på 91 000 något om man har så som de skrivit där, dock så kommer våra kostnader att se väldigt annorlunda ut då vi inte kommer att ha caterad mat t ex.