• Xena

"Hälso-tidningar"

Är intresserad av att börja prenumerera på en hälsotidning, eller vad man ska kalla det. Vet att Iform finns som är bra, men vad finns det fler för några som är bra?

Tips?

• Svar på tråden "Hälso-tidningar"
  • Victory

Fitness Magazine, men den är ju mest inriktad på träning. Lite om kost också. Den är rätt bra, vänder sig till en lite yngre publik (20-30 år). Men lite tunn kanske, och reportagen har en tendens att återkomma.

Finns det inte en tidning som heter Må bra också?

• melie

Iform tycker jag är en jättebra tidning. Läser även Hälsa och Måbra. Hälsa är också en jätte bra tidning.

• Ayla30

jag prennar på Sund & Slank. Den tycker jag är väldigt informativ och så får man tre veckors matsedel varje gång...

www.slank.egmont.se

• viccy

Sund och slank är jättebra, och jag läser Må bra på bilioteket...

• GameJane

Jag prenumererar på Topphälsa och jag som gillar matlagning älskar den nya mattidningen LagaLätt!
    Kolla dem!

• Smurf-Sandie

nån där man inte fokuserar på träning för att få mkt muskler. Utan jag vill ha en tidning där lite träning ingår för att hjälpa viktminskningen

• Forsfors

Smurf-Sandie: må Bra låter det som att du är ute efter, de brukar ha med träning för att man ska må bra och gå ner i vikt, inte bygga jättemuskler.

• melie

Smurf-Sandie, "hälsa" är också bra.

• eyescream

jag slår ett hårt slag för ToppHälsa.
    Bra tidning. Blandat innehåll för hela familjen.

Svar på tråden "Hälso-tidningar"