Min släkt, de som jag umgås med på jobb och fritid och min M2B's släkt, arbetskamrater etc är våra nära och kära. Och till dem hör ofta en partner och ett eller flera barn! Så "listan" blir lätt över 100-tal. Och våra nära och kära, alltså över 130 personer, är lika värda. Vi har ingen klassifikation på hur mycket när och kär de är!
Vi har inte, vad vi anser, vräkt på med något egentligen på vårt bröllop. Vi åker i svärfars bil, vi syr våra egna kläder, ringen kommer kosta under 4000 kronor (vilket jag inte tycker är speciellt mycket för något jag ska bära på mitt finger för resten av mitt liv), vi åker ingenstans på bröllopsresa etc etc.
Och vi har väl egentligen struntat i vårt drömbröllop eftersom det vore att bjuda ALLA vi känner, NÄRA OCH KÄRA, på en hejdundrandens fest med mat och dans i många timmar.
Ni som är emot kuvertavgift: Jag respekterar er åsikt och ert sätt att göra. (Och förväntar mig respekt tillbaka!)Vi alla människor är ju olika och jag uppskattar att läsa andras åsikter. Man lär sig väl alltid nåt!