30-års bröllopspresent??
Hej! Mina svärföräldrar firar 30-årig bröllopsdag... vad kan man köpa till de??
Inget som ruinerar oss men kanske något symboliskt? Tacksam för alla tips!
Hej! Mina svärföräldrar firar 30-årig bröllopsdag... vad kan man köpa till de??
Inget som ruinerar oss men kanske något symboliskt? Tacksam för alla tips!
Ingen som har tips?
Kanske en liten mysig miniweekend i närheten med middag och övernattning om ni är flera som kan dela på presenten? www.weekendportalen.se
Om man firar 30-årigt bröllop så är det pärlor som representerar det. Dvs man firar pärlbröllop.
Kanske ni kan hitta på något med det?
Det kan ju kosta en del med pärlor, men ni borde kunna komma på något som är billigt. Tex en jättestor pärla av choklad i en ask..? (var man nu får ta på det..) Gör en historia om ett sjörövarpar som varit gifta i många år och som letat och letta efter den stora skatten. De stöter på problem som de löser tillsammans (hämta från riktiga livet) mm och til slut hittar de skatten. En kista full av äkta pärlor. Gör en serieteckning av det. Eller.. (oj vad jag fick idéer)
Ge dem en skattkarta ihoprullad som de ska följa i trädgården, på vägen stöter de på olika frågor (typ en tipsrunda) och till slut så hittar de en kista full av pärlor. Man kan köpa billiga plastpärlor på löpmeter i olika färger. Eventuellt så ligger där en lite mer seriös present tex en godmidag för dem två eller en flaska champagne att skåla med på plats
Lycka till!
TAAAACK!! Jätte bra tips! Väldigt vad du var kreativ "elgskog"!! *mycket imponerad*
Jag älskar att leka med och överraska människor, det bara bubblar i mig när man får planera sånt.
Berätta gärna hur och vad det blev!
Jag kan berätta vad vi gjorde för mina föräldrar när dom firade 30-årig bröllopsdag: (vi=jag, min sambo & mina 4 småsyskon)
Vi skickade ett brev hem till dom, några veckor innan dagen D......i brevet stod något i stil med "boka dagen x för en överaskning" & sedan lite instruktioner (som skulle se till att komma hem till mig & sambon kl 11 på morgonen.När dom klev innanför dörren skrek vi grattis & kastade konfetti etc.
Jag hade lagat i ordning en jättegod buffé
med en massa olika rätter som avnjöts.
Efter det så åkte vi allihopa till Cosmonova & tittade på en film....& efter det åkte vi hem igen & drack kaffe & åt tårta.
Hela dagen uppskattades MYCKET.