inte lust
sedan vi gifte oss med min man känner jag inte för sex. Jag vet inte vad det är med mig. Förut hade jag lust ganska mycket och nu tycker jag det inte är intressant längre. Vi har ganska mycket problem pga. av att jag inte har jobb osv. och känner mig deprimerad. Sedan är det också att han aldrig haft någon tjej före mig, jag var hans första...hände efter 23 års åldern för honom. Och han vet inte riktigt hur han ska göra och min lust försvinner då. Han blir väldigt lätt så het på gröten och tänker inte på om det är bra för mig. Svårt att förklara men han bara gör något som inte känns bra alltid....tekniken är fel. Det gör att jag tappar lusten och plötsligt tänker på annat. Det här förstör för mig och han. Han undrar ju varför jag inte har lust. men vad ska jag säga. Jag vet att det är för jag är ur form och inte mår så bra just nu, men det är också pga. av hans sätt i sängen. Hur ska jag göra?. Jag vill lära han och visa, men han tar åt sig och kan tappa sitt självförtroende. För ibland visar jag honom och då är det som att han tappar lusten eller blir så osäker. Hur kan jag prata med han om det här?.