Minska i vikt pá 3-veckor?!
Ok....
Detta är antaligen inte särskilt sunt MEN tror ni att jag skulle kunna minska (Synligt) i vikt pá 3 veckor?
Med hjälp av naturdiet (Ca 600 kcal per dag?)
Vad tror ni?
Ok....
Detta är antaligen inte särskilt sunt MEN tror ni att jag skulle kunna minska (Synligt) i vikt pá 3 veckor?
Med hjälp av naturdiet (Ca 600 kcal per dag?)
Vad tror ni?
Japp, visst kan du det (ca 5 kilo kan du säkert gå ner)...fast som sagt, det är inte nyttigt och du kommer vare sig må bra eller se snygg ut. Och OM du ska göra detta så lova att ta kontakt med en dietist som hjälper dig. 600kcal kan t.ex vara rent skadligt medan ett ännu lägre men väldigt väl kontrollerat intag inte är nån fara... MEN man man måste veta vad man gör!
Med southbeach, har jag under 14 dagar gått ner 5,5 kilo förra gången... visserligen mycket vätska, men man får en positiv kick mot fortsatt viktminskning genom fortsatt kostomläggning...
absolut. om du är redo att offra både hår och hud och allmänt välmående.
600 kcal per dag kan dessutom vara direkt livsfarligt.
snälla gör som ellte föreslog och kontakta en dietist istället.
Jag antar att du ska göra ngt alldeles speciellt om tre veckor...typ gifta dig el. så. Det du då också ska ha i beaktning är att man efter en tre veckors diet utan fast föda tål exakt noll cl alkohol och du ska dessutom inte räkna med att kunna avnjuta ngn god middag eftersom magsäcken drar ihop sig. Du är antingen mätt efter en gaffel alt. spyr du om du äter så mkt mer än det.
Skräcksenario är det som hände min väninna. Hon hårdbantade, drack ett glas champagne och ett glas vin...sen skjutsade vi en däckad brud till hotellet...kl 20.30... Är det värt nåt i den stilen...?
saintly:
Jag har gått ner sammanlagt 15 kg på 2 månader, första veckan gick jag ber 6 kg...
Jag mår hur bra som helst och är hur pigg som helst..
Så jag tror verkligen att det går!
Oj, 600 kal låter väldigt lite!
Jag har tidigare gått ner från 75 till 58-59 kg (är 1.74 lång) men har nu legat stilla i ett halvår trots att jag försöker kommer ner ytterligare ett par kg.
Jag äter hyfsat sunt och tränar 3 ggr i veckan men grejen är att jag liksom inte går ner mer. Är 1600 kal per dag verkligen för mycket när man vill gå ner i vikt på ett sunt sätt? Jag har läst nånstans atyt kvinnor förbränner ca 2400 kal per dag så då borde ju 1600 kal per dag minska fettet sakta men säkert eller?
Är jag ute och snurrar??
Fikonet.
Kan ju vara så att din kropp inte vill då ner mer? Din vikt är ju redan låg.
varför vill du gå ner mer?
Fikonet: nej du snurrar inte! Men kanske måste du bara göra några små justeringar tex med din träning, öka med ett pass i veckan tex eller öka intensitet/längd på passen...styrketränar du nåt eller? kombinatione Styrke/fettförbränning är ju kanon!
Du är ju iof ganska lång, kanske tycker din kropp helt enkelt att den vikten är perfekt? Jag kan tänka mig att du är smal nog redan...
Hej eyescream och tvillingsjäl! Kul med snabba svar!
Jo jag börjar så smått inse att jag nog är ganska smal men det tar faktiskt lite tid innan man börjar se det på det sättet.
Jag trivs med min kropp och är absolut ingen hysterisk bantare utan njuter ganska rejält av livet (god mat o godis mm ) men jag ska gifta mig i slutet på september och skulle gärna vilja trimma till mig lite extra tills dess.
Den 1 augusti tog jag nya tag och har fortsatt äta sunt (precis som jag gjort innan) men försöker att skära ner på godsakerna och träna ordentligt (mer morgon promenader mm)
Men jag står som sagt helt still.
Ja, ja bara jag kommer i brudklänningen så är jag nöjd. Den beställdes i slutet på maj och kommer i början på september och eftersom jag i alla fall inte gått upp så borde det gå bra.
Men ett par kg ner till så man känner sig extra fit till bröllopet hade inte skadat...
Kram på er!
Jag kan rekommendera Cambridge-kuren om du vill ha snabba resultat. Vikten rasar och jag har mått jättebra hela tiden.
Man måste givetvis öka matintaget försiktigt när man börjar äta igen, men jag har själv tappat 6 kg på två omgångar med Cambridge. Ätit det i totalt 10 + 4 (håller på nu) dagar. Man måste räkna med att gå upp ca två kg vatten efteråt, men det är helt normalt.
Viktväktarna garanterar 3 kg på 4 v (inte ovanligt med mer) bara man sköter sig. då slipper du också vara hungrig & behandla din kropp illa.
Jag håller med loppan75!
Man mår jätte bra underkuren och kroppen tar inte illa vid sig!
OM man skulle må dåligt så kan man ju gå med i nått annat som tar längre tid.
Eller så kan man ju tänka så här: Om man vill bli fin så får man lida pin....