• Amanda Lee

Min man bar mig! Budgettips!

Hej blivande brudar! Vi gifte oss för några veckor sedan, en fantastisk dag. En av sakerna vi drog ner på i budgeten var att inte hyra någon transport för oss såsom en fin veteranbil (även om det hade varit kul). Nä, vi åkte med marsalken och skålade i baksätet. Sedan släppte han av oss i allén strax innan synhåll för väntande gäster vid brudskålen. istället för att komma hand i hand säger jag till min blivande, helt spontant, att skrida fram har vi ju redan gjort, ska vi inte hitta på nåt?? Så tar han mig i famnen, bär mig hängandes runt sin hals, och vi tjoar av glädje när vi "gör entré" till festen. Det kändes underbart när alla gäster överförtjusta och överraskade skrattade gott & plåtade oss. Nu var det liksom inte så högtidligt längre. Det satte nog stämningen - för festen blev ett riktigt partaj!!

• Svar på tråden Min man bar mig! Budgettips!
  • Pysen

Vilken himla fin grej! Ni måste ha gjort succé!!!

• krammia

Stackars min älskling.... SKRATT!
    (syftar på tyngden av min klänning så klart!)

Men det måste ha sett fint ut!

• Lapinette

Vilken bra idé!
    Vi har nämligen diskuterat som er att strunta i transporten mellan kyrka och restaurang då vi pratar om 25 meter. Vi kanske kan smita upp på vårt rum (bor även på samma ställe) och sedan komma ned (när vi vet alla kommit in och fått champagne) och göra entré!!

Svar på tråden Min man bar mig! Budgettips!