• Pingst-06

Limousine i Göteborg

Hej!

Är det någon som har tips om var man kan hyra en limousine i Göteborg. Vi har tittat på www.bfm.nu men skulle vilja ha fler alternativ.

Vi letar efter en svart, modern limousine.

• Svar på tråden Limousine i Göteborg
  • wedding2006

Pingst-06

Hejsan,

Varför inte ta kontakt med taxibolagen här i Gbg. Har för mig att ngn av dem har en svart limousine som är helt okej invändigt som såväl utvändigt =)

• Pingst-06

Tack wedding2006!

Jag får väl börja ringa runt till taxibolagen här i Gbg. Om dom inte har någon kanske dom kan tipsa om var jag ska vända mig...

• HHJ

Pingst06, jag letar också! Vi kanske kan hjälpas åt lite? Vi vill också ha en svart modern limo. Vi ska egentligen köra i Borås, men det verkar tunnsått med limos i stan här, Göteborg borde ju funka också även om det förmodligen blir dyrare. Vad tror du om Landvetter, kan de ha? Vi gifter oss i januari så en veteranbil är inte att tänka på, det är väl ingen som vill ta ut en sån bil på vintern.

• Ravial

Ring First Class Limousine. Janne är trevlig att prata med och verkar duktig. Jag ska själv åka med honom om 10 dagar . Han har en svart jänkare...

• guppien

Hmm, har för mig att jag svarat på detta inlägget tidigare..borttaget??

Testar igen
    Vi beställde en limo från Taxi Göteborg, kanonbra Mörk och inga dekaler. Vi bokade på torsdagen och skulle ha den på lördagen! Inte så himla dyrt heller!!

• Änglar finns dom?

När vi gifte oss använde vi oss av Göteborgs Taxi. Det var en mörkblå limousine. Efter vigseln åkte vi en 10 minuters bilfärd till sjön Mjörn och stannade där och skålade i champagne. Taxichauffören var mycket serviceinriktad och väntade snällt tills vi ville åka tillbaka. Obs! Det är viktigt att komma överrens om ett fast pris innan och ungefärliga tider och körsträcka. Lycka till! Kostade för oss 700 kr för ca 30-40 minuter och 20 minuters bilfärd totalt.

Svar på tråden Limousine i Göteborg