• Felice

Ni som är med i Viktväktrna!

Hur mycket väger ni och hur långa är ni?
    Hur mycket tänker ni gå ner?

Jag skrev in mig i måndags och väger 75 kilo till mina 168 cm. Mitt mål är att komma ner till 60kg till jul.

• Svar på tråden Ni som är med i Viktväktrna!
  • Amy1

Jag kör igång med deras distanskurs på CD-rom ni idag :)
    Jag väger 78 kg och är 170 cm. Målvikten är på ca 65 kg, för går jag ner mer är jag rädd att det kommer att hänga över allt ;) så jag tror det blir lagom! Har ingen tidsplan direkt för det, men i snitt går man ner 16 kg på 6 månader läste jag!

Amy

• OskarochSara

Hej, jag har varit med förra året och gick ner ca 1,5 -2 kg per vecka första tiden. sedan ju mindre du väger desto mindre går du ner per vecka. Dock är det ju ett mycket bra sätt att gå ner på eftersom kroppen hinner vänja sig så du itne går upp alltsamman på en gång när du slutar. Jag har bröjat gå upp igen, så nu är det dax att sätta igång igen (ska gifta mig nästa år) att räkna sina points. Hoppas det går bra för sig
    mvh Sara

Hoppas det går bra för dig

• Röd-brud

Jag började på viktväktarna i september i fjol. Jag är 172 cm lång och vägde då 92kg. Mitt mål var att komma ner till 70 kg. Vilket jag snart har gjort, ca 1 kg kvar. Jag har tagit det ganska lugnt och inte stressat på det förmycket, tex gick jag upp några kilo igen över semestern, men det är bara att ta tag i det igen. Skall dit och väga mig idag, hoppas att det har gått åt rätt håll nu. :)

• Jämtlandstaus

Jag ska skriva in mig denna veckan

jag är 1.63 och väger 68kg
    primär målvikt - "under 60kg"
    sekondär målvikt -55 kg

Svar på tråden Ni som är med i Viktväktrna!