• vit tiger

sugmärke! på svensexan!!

sitter här och måste skriva av mig. min m2b hade sin svensexa igår. ville att den skulle vara lika kul å trevlig som min möhippa så att vi kunde skratta tillsamans med varandra. NÄ han kommer hem med ett fett sugmärke på halsen. gifter oss om en vecka vill inte se den nu när vi ska mysa tillsammans. är rädd att den ska synas på bröllopsbilderna!!! vill bli gla å kär igen..

• Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!
  • discodivan

grrrrrrrrrrrrr vad har han för förklaring, oavsett om det syns eller inte, e det ju inte kul att ngn har fått kladda honom på halsen

• vit tiger

full å inte haja bättre!! känner mig så jävla arg å ledsen! jävla brud jävel som dessutom gillar att såra andra..

• discodivan

fy för den leda, lider med dig, nyp han i pungen

• Mrs W 2b

Inte kul, men formodligen helt oskyldigt. Jag haller tummen att det har bleknat till brollopet!

• Andreas_flicka

ojoj, jag förstår dig till fullo, men vad hände egentligen dök hon bara på honom eller? Vilken jäkel, typiskt att det ska finnas sådana tjejer, som ska förstöra...

Men försök med salva som tar bort blåmärken tror den heter hirudoid (också för åderbråck men tror att den är för blåmärken också), fråga efter det iaf då ska det npg gå bort!

Kram

• Augusti05!

Förstår dig, skulle vara rasande!!

• Frances

...och om det inte gor det funkar alltid concealer :D

Oroa dig inte, sadant hander. Jag ar helt hundra pa att inget annat hande och det ar nog du med innerst inne :) Lat detta blekna till ett dumt minne ni kan skratta at (och du ha en hake pa honom!!!) i framtiden ;)

• Maja-Lisa

Vad är hans förklaring? Att någon bara flög på honom och han inte kuuuuunde stå emot eller? Den enda anledningen jag hade godkänt hade varit medvetslöshet. Grrr, jag hade blivit riktigt arg.

Men, men inget att göra åt det nu ändå.... jag håller tummarna för att märket hinner gå bort tills bröllopet. Jag hoppas dock du fått en bra förklaring till det hela!

• Maja-Lisa

Hmmm, kom att tänka på att kanske en av hans polare ville jävlas med honom och gav han ett sugmärke - man har ju hört om konstigare saker som sker på en svensexa...

• vit tiger

tyvärr vet jag att det var en brud.. gick inte å undgå hund ansiktet som åmar sig!
    äh lugnat mig nu men gla e man ju inte. ska prova den där salvan. skäms gör han ju. ville fira vår första semester dag denna sommar å smyg börja på smekmånaden. men den får vänta ett par dar. var sjukt länge sen jag var så här arg å ledsen som ikväll. tack för era inlägg.

Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!