Hur mycker räknar ni med att bröllopet komemr att kosta?
Hur mycker räknar ni med att bröllopet kommer att kosta all together?
Vi har ingen budget än så jag har själv ingen aning...
Hur mycker räknar ni med att bröllopet kommer att kosta all together?
Vi har ingen budget än så jag har själv ingen aning...
d beror väl på... vårt kommer väl ligga runt 70.000 men då e ju bröllopsresan inräknad hihi för vi ska snart gifta oss i LasV i HEMLIGHET!
Med bröllopsresan inkluderad ca 70 000 kr.
Runt 70000 för själva festen dvs ca 1000kr/gäst och sedan ytterligare 25000 för bröllopsresan.
Ca 70000 för klädsein och festen. Bröllopsresa är inte inräknad. Vi hade tänkt önska oss resepresentkort på Mr. Jet.
inte så mycket mer än 20 000 kr... vi e fattiga studenter o tycker inte att det ska kosta alltför mycket. det viktiga e ju att vi får gifta oss :)
Med bröllopsresa (vi gifter oss på resan) ca 55 000 kr.
som lillpysch just sa, det viktiga är ju att man gifter sig...
absolut max 20.000 för vår del.. bröllopsresa blir det ingen för vår del o bara de absolut närmaste vänner och familj.
85000 med bröllopsresan inräknad.
ca 40 000 utan resan... lagomt tycker jag!
Jag trodde att vår budget skulle ligga på ca 40.000:-. Men nu är vi redan uppe i ca 70.000:-.....och jag kan liksom inte "ta bort" nåt. Vi kommer ändå rätt billigt undan. En kompis mamma ska binda buketterna, och det blir vanliga blommor från naturen. Frissan är en tjej jag känner, hon ger mig rabatt. Make-up-tjejen är iof utbildad, men inte så dyr, dessutom vill jag på min stora dag vara riktigt fin i ansiktet.
Maten ska min svärmor fixa det mesta av...vin köper vi på bag-in-box och häller upp på karaffer, resten av alkoholen köper en vän i Tyskland.