• Felice

Hur mycker räknar ni med att bröllopet komemr att kosta?

Hur mycker räknar ni med att bröllopet kommer att kosta all together?

Vi har ingen budget än så jag har själv ingen aning...

• Svar på tråden Hur mycker räknar ni med att bröllopet komemr att kosta?
  • Nonika

Och jag glömde säga att resan inte är inräknad i det priset...vi tänkte önska oss resepengar i present, så vi får väl ta en ospecad sista-minuten. Det gjorde vi i somras, och det var kanon.

• Åsa.Hjärta.Antti

Vårt bröllop ligger runt 40.000 utan resan... Tycker att det är rätt lagom, iaf för vår del.

• elora

Tror vi landar på ca 25-30 000 med 80 gäster inräknade o catering inkl personal. Bjuder på dryck till maten, ev efteråt med.
    Ingen bröllopsresa, vi har en liten 8 månaders och vi är inga "resenärer".

Dyrast blir väl maten, ca 120 kr/pers om det blir catering. Men kläder, ringar och sånt blir till humant pris. Provade en Nixa idag för 3000 kr -oj den var fin ;)

HÅller med Becca grodan o Lillpysch -viktigast att man gifter sig ;)

• Tissa

Ett litet mys lyx bröllop för endast våra familjer kommer kosta runt 40.000 kr och det är inte med resan...eftersom vi bet. allt själv så får resan vänta till nästa år hihi

• Tissa

MED ska där stå... inte för våra familjer... hehe

• Ofelily

Vi kommer nog också lyxa lite, för vi har en budget på 140.000kr, för 80-90 personer. Och det inkluderar inte ngn bröllopsresa... Men det tycker vi det är värt för att få allt det lilla extra för dagen som bara kommer en gång!!

Här ska det bli fest!!!

• charlotta81

50.000;- för 60 gäster får se om det räcker å kanske blir över nåt?

• Miss Niles

Mellan 70 000-75 000:- Inklusive bröllopsresan. När jag ränkat på de så hamnar jag på 72 000:- Men de kan ju svänga lite åt båda hållen... Förhoppningsvis neråt

• *camilla*

85 000 kr (40 gäster) exkl. bröllopsresan till Nya Zealand som vi betalar ca 40 -50 000 kr för. (3 v.)

• Ängla

Runt 80 000 men då är inte bröllopsresan inräknad - hua..
    Fest för ca 90 pers i en fin lokal (gärna herrgård) med ett kuvertpris inklusive ALLT för max 500 kr. Nu har jag inte i huvudet vart resten ska gå till exakt men med frissa, kläder till oss & brudföljet, blommor, transport etc så landar vi där i alla fall!
    Resan kanske vi önskar oss i bröllopspresent!

Svar på tråden Hur mycker räknar ni med att bröllopet komemr att kosta?